Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@20:19:32 GMT

پاختاکور- سپاهان / آغاز ماجراجویی طلایی پوشان در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۰۲۷۰

پاختاکور- سپاهان / آغاز ماجراجویی طلایی پوشان در آسیا

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نخست گروه D لیگ قهرمانان آسیا، امشب _هجدهم فروردین‌ماه_ از ساعت ۲۱:۴۵ تیم‌های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲

دیدار تیم‌های پاختاکور ازبکستان و سپاهان ایران

پنجشنبه، هجدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، ساعت ۲۱:۴۵

ورزشگاه: ملک عبدالله (بریده، عربستان)

پخش زنده: شبکه اصفهان، شبکه شما

آخرین رویارویی: سپاهان ۲- پاختاکور صفر

آغاز ماجراجویی طلایی پوشان در آسیا

تیم فوتبال سپاهان پس از یک سال غیبت در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در این فصل دوباره در این مسابقات شرکت می‌کند و در گروهی نسبتاً سخت در اولین دیدار باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود. پاختاکور در کنار الدحیل قطر و التعاون عربستان که میزبان این گروه است رقبای سپاهان در مسیر صعود به مرحله بعد رقابت‌ها است.

سپاهان که سال جدید را با پیروزی پرگل مقابل صنعت نفت آبادان آغاز کرد با روحیه‌ای مضاعف به عربستان و شهر بریده رفت تا حضوری قدرتمند در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد. طبق آنچه از اردوی سپاهانی‌ها در بریده مخابره می‌شود روحیه تیم بسیار بالا است و شاگردان نویدکیا از لحاظ انگیزشی کاملاً آماده اولین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان هستند.

سپاهان در رقابت‌های داخلی در این فصل انتظارات را برآورده نکرد و بر خلاف پیش بینی‌ها خیلی زود قافیه قهرمانی را به استقلال و پرسپولیس باخت اما با این حال موفقیت در رقابت‌های آسیایی می‌تواند تا حدود زیادی عدم توفیق در رقابت‌های داخلی را تحت تأثیر قرار دهد.

در سوی دیگر پاختاکور ازبکستان قرار دارد که همواره از مهره‌های ثابت ازبکستانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود. پاختاکور که قهرمان سه دوره اخیر لیگ کشورش به شمار می‌رود، در دوره قبلی لیگ قهرمانان پس از سال‌ها موفق به صعود از مرحله گروهی شد و استقلال را نیز در مرحله یک هشتم نهایی حذف کرد. با این حال شکست مقابل پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی فصل پیش پایان کار پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ بود.

پاختاکور در حالی مسابقات این فصل لیگ قهرمانان را آغاز می‌کند که به تازگی لیگ کشورش آغاز شده است و در چهار هفته نخست ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رده دوم قرار دارد.

آخرین جدال‌های سپاهان و پاختاکور به لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۰ بازمی‌گردد جایی که دیدار رفت با پیروزی دو بر یک پاختاکور و دیدار برگشت با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید. در آن دوره از رقابت‌ها هدایت سپاهان بر عهده امیر قلعه نویی بود و این مربی در اولین فصل مربیگری‌اش در سپاهان در نهایت نتوانست همراه با این تیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کند.

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود که حسن شوشتری و داود رجبی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

دیگر دیدار این گروه پس از این دیدار بین التعاون عربستان و الدحیل قطر برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی دو تیم در بازی فردا به شرح زیر است:

پاختاکور:

الدوربک سویونوف، اولکسی لارین، کامن هادژیف، خوجی اکبر علی جونوف، فرخ سایفیف، اودیدژون خامروبکوف، عزیزبک تورگونبوئف، خوژیمات ارکینوف، میرجهون میراحمدوف، دراگان چران

سپاهان:

رشید مظاهری، گئورگی گولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو

کد خبر 566567

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2022 پاختاکور ازبکستان ورزش ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرحله گروهی لیگ قهرمانان پاختاکور ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • پاداش قهرمانی ملی‌ پوشان فوتسال آب رفت!
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد