Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:32:17 GMT

شهیدرضا بابایى: علم انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۰۳۵۳

شهیدرضا بابایى: علم انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و  چه در نظر افتد.

3096/ تبرک لحظاتمان با شهیدرضا بابایی؛

بسمه تعالى

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانواده عزیزم، از اینکه شما را تنها مى گذارم مرا ببخشید و حلالم کنید زیرا امروز اسلام قرآن و مملکتم از همه چیزهاى دیگر واجب‌تر است.

پدر و مادر عزیزم! از شما خواهش مى کنم برادران و خواهران شیرین‌تر از جانم را براى تحصیل علم به مدرسه بفرستید زیرا این علم است که انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد تا با تفکر و اندیشه بتواند به جامعه اسلامى خدمت کنند.

حال که مى بینم روز آخر فرا رسیده روز جدایى پس اى مادرجان! افتخار کن فرزندى داشتى که توانست در چنین روزى در راه اسلام میهن اسلامى و امام خمینى دین خود را نسبت به اسلام و جهان ادا کند.

ما امروز از یاران امام حسین(ع) هستیم و در مرگ ما گریه و زارى نکنید، دیگر عرضى ندارم، خداحافظ تا روزى که مرا در خاک گذارند، دوستدار همیشگى شما رضا.

انتهای پیام/ 89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: علم آموزی سعادت و کمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دوبار کنکور برگزار می‌شود الحمدالله روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمدعلی زلفی گل در آیین کلنگ‌زنی دومین سرای دانشجویی متاهلی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: هم‌اکنون 3 هزار خوابگاه متاهلی در سراسر کشور در دست ساخت بوده که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به 5 هزار می‌رسد.

وی عنوان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و‌منسجمی صورت گرفته است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی 2 هزار 620 متر مربع در چهار طبقه و 35 واحد ساخته خواهد شد.

زلفی گل همچنین  در بدو ورود به یاسوج در خصوص خیزش دانشگاهیان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: وجدان بیدار دانشجویان و دانشگاهیان دنیا را که از مظلوم دفاع می‌کنند می‌ستایم از همه دانشگاهیان می‌خواهم در مقابل نسل‌کشی و درندگی و کشتن بانوان و کودکان فلسطینی حساسیت نشان دهند.

وی گفت: وقتی دانشگاهیان دنیا در مقابل این رژیم خونخوار و سفاک بایستند معادله تغییر خواهد کرد و دنیا بیشتر بیدار می‌شود، موضع‌گیری خواهد کرد و سازمان‌های بین‌المللی تصمیم جدی‌تری در این خصوص خواهند گرفت.

وزیر علوم اضافه کرد: در دولت سیزدهم در خصوص جذب نخبگان کار‌های مختلفی انجام شده است، با همکاری بنیاد ملی نخبگان آیین نامه جذب نخبگان را بعنوان اعضای هیئت علمی بازنگری کردیم.

زلفی گل افزود: از این به بعد نخبگانی که بنیاد ملی نخبگان معرفی می‌کند نیاز به شرکت در فراخوان‌های جذب هیئت علمی ندارند و مستقیما بعنوان هیئت علمی دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: با توافقنامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کردیم در سال گذشته یک هزار 380 نفر از رتبه‌های کنکور بورسیه می‌شوند به خصوص المپیادی‌ها و دارای رتبه المپیاد در صورتی که در رشته‌های مرتبط درس بخوانند بعنوان عضو هیئت علمی جذب می‌شوند.

وزیر علوم عنوان کرد: بورسیه صنعت را برای اولین بار در دولت سیزدهم طراحی کردیم و سال گذشته و امسال در دفترچه کنکور نیز آمده است.

زلفی گل تاکید کرد: با اتاق بازرگانی جلساتی داشتیم تلاش کردیم از صنایع مختلف خواستیم برای بورسیه رتبه‌های برتر و جذب نخبگان اقدام انجام دهند که این قشر نگران آینده خود نباشند و در کشور بمانند.

وی گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای ائتلافی را تشکیل داده که تکنسین برای واحد‌های صنعتی تربیت کند، دانشگاه علمی کاربردی چندین هزار نفر را با تضمین اشتغال براساس نیاز صنایع مختلف آموزش می‌دهد.

وزیرعلوم اظهار کرد: کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دوبار کنکور برگزار می‌شود الحمدالله روز‌های پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

زلفی گل افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل مشکل پیش آمده بود کنکور را تکرار خواهیم کرد، نگران نباشند.

وی بیان کرد: چند مورد مشکلات و تخلفاتی در کنکور امسال داشتیم برخورد شد که به هیات مرتبط خود معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • فضیلت‌گرایی اخلاق توحیدی برترین مرتبه اخلاق است
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است