Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احسان اصنافی شهردار شیراز در میزخدمت مسجدمحوری در مسجد المهدی (عج) شیراز گفت: بیش درصد بالایی از موضوعات و مسائل شهر بررسی شده و در یک برنامه زمان بندی کار‌ها و پروژه‌ها انجام خواهد شد.

به گفته او، شیراز شهری با ۲۳ هزار هکتار و ۲ میلیون نفر جمعیت است که در مسیر خدمت بهتر نیازمند نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم که از طرق مختلف همچون سامانه ۱۳۷ می‌توانند چشم بینای شهرداری باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار شیراز گفت: درخصوص دفع آب‌های سطحی از همان روز‌های اول حضور در شهرداری پیگیر بودیم و جا‌هایی که آبگرفتگی داشتیم را خارج از نوبت و بصورت اضطراری رسیدگی کردیم.

او گفت: مسائلی همچون چاله‌های سطح شهر و فضای سبز طی چندین سال گذشته کمتر رسیدگی و روی هم انباشته شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: از مناطق سطح شهر خواسته شده تا آخر اردیبهشت که هوا مناسب است و بارندگی شدیدی نداریم، عملیات لکه گیری آسفالت را انجام دهند.

اصنافی گفت: در شورای شهر دوره چهارم با احداث پارک‌ها و بوستان‌هایی همچون دراک، بام شیراز، مادر و ... سرانه فضای سبز شهر را دو و نیم برابر کردیم و با وجود دو و نیم برابر شدن سرانه فضای سبز شهر، اما باور داریم که همچنان کافی نیست.

شهردار شیراز درخصوص بارفروش‌ها گفت: بارفروش‌ها طی سال‌های اخیر رها شده بودند و حتی تعدادی بصورت غیرمجاز مجوز گرفته بودند که تلاش داریم در این دوره آن‌ها را ساماندهی کنیم.

او درمورد طرح مسجد محوری نیز گفت: این طرح از اردیبهشت ماه با شناسایی تعدادی از مساجد سطح شهر آغاز خواهد شد و خدماتی که شهرداری می‌تواند ارائه دهد را با محوریت مساجد به منظور احیای محلات انجام خواهد داد.

اصنافی تصمیم گیری درمورد گاراژ‌ها و مشاغل مزاحم را منوط به تصمیم کمیسیون بنده ۲۰ ماده ۵۵ عنوان کرد که یک کمیسیون شبه قضایی می‌باشد.

او درخصوص خاموشی‌های سطح شهر نیز گفت: روشنایی برخی معابر سطح شهر طی یکی دوسال گذشته به دلیل مشکلات و کمبود برق خاموش شده که همچنان به مدار بازنگشته و در اختیار شهرداری نیست، اما از طریق استانداری فارس درحال پیگیری موضوع هستیم.

یکی دیگر از موضوعات مورد سوال مردم در این میزخدمت معتادین و متکدیان بود که شهردار شیراز در این خصوص گفت: موضوع معتادین و متکدیان موضوعی است که به چندین دستگاه مرتبط است و وظیفه شهرداری تامین فضا برای آنان بوده که فراتر از آن نیز انجام شده و متاسفانه با کمک کاری سایر دستگاه‌ها مواجه هستیم.

محمدرضا هاجری، عضو شورای اسلامی شهر و ناظر شورا در منطقه چهار شهرداری شیراز نیز در این میزخدمت گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز پای کار مردم است و آماده شنیدن مشکلات و صحبت‌های مردم و یافتن راه حل آن هستیم.

او گفت: در روز‌های دوشنبه بعد از نماز ظهر در شهرداری منطقه چهار آماده شنیدن و صحبت با مردم برای شنیدن موضوعات و مسائل هستم.

گفتنی است در میزخدمت مسجدمحوری اسدزاده شهردار منطقه چهار و مشفقیان رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز پاسخگوی در خواست‌های مردمی و موضوعات مطروحه در حوزه‌های کاری خود بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شیراز دفع آب های سطحی شهردار شیراز سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری  شهردار فرخ شهر گرفت: مراسم جشنی برای کارگران شهرداری در موزه حیات وحش فرخ شهر برگزار و از کارگران قدردانی شد.
نظری افزود:در این مراسم کارگران با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گفتگو کردند.
وی گفت: در این مراسم مقرر شد برخی مشکلات کارگران از جمله بیمه تکمیلی و طبقه بندی کردن حقوقشان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی