Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در زنجان اجرا می‌شود و با متخلفان برخورد خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ماه مبارک رمضان امسال بلافاصله پس از تعطیلات عید نوروز آغاز شد و از این رو مسئولانی استان زنجان هم در راستای تامین اقلام اساسی و کنترل بازار تمهیدات لازم را پیش از آغاز این ماه پر فیض و برکت، اندیشیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان آنچه اهمیت بالایی داشت، نحوه نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌ها به ویژه اقلام مورد استفاده در ماه مبارک رمضان و توجه به کیفیت کالاها است که مسئولان ذی‌ربط در این زمینه هم اقدامات لازم از جمله تشدید نظارت بر بازار را انجام می‌دهند.

در همین راستا، سید محمود موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به آغاز اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سطح استان از نخستین روز از این ماه مبارک، اظهار داشت: همه تلاش ما این است که مردم به راحتی در این ماه پر از رحمت به اقلام اساسی دسترسی داشته‌ باشند.

دستور استاندار خراسان رضوی به اصناف؛ قیمت هیچ کالای اساسی نباید از میانگین کشوری بالاتر باشدحرمت‌شکنی بلاگرهای قمی در ماه مبارک رمضان/ برخورد دادستانی با عوامل جشن ‌و پلمب تالارتشدید نظارت بر بازار استان کهگیلویه و بویراحمد/ گران‌فروشان نقره داغ می‌شوند

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در بازار وجود نداشته و بازرسان در قالب‌ اکیپ‌های مختلف به‌شکل روزانه در بازار حضور یافته و از واحدهای مختلف صنفی بازدید می‌کنند، افزود: از سویی فعالیت واحدهای اغذیه فروشان، بستنی‌فروشان و رستوران‌ها در این ماه مبارک محدود شده است.

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با بیان اینکه این واحدها فقط مجاز هستند یک ساعت قبل از اذان مغرب نسبت به توزیع غذا اقدام کنند، یادآور شد: فقط تعدادی از رستوران‌ها و غذاخوری‌ها برای تکریم مسافران در زنجان اجازه فعالیت دارند.

وی در پایان به نظارت بر قنادی‌ها و کنترل قیمت زولبیا و بامیه نیز در استان اشاره کرد و گفت: با گران فروشی و تخلف در این صنف به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید/ اعمال قانون با دوربین‌های نظارت تصویری
  • هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می‌آید
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی