Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کردستان گفت: مشکلات سروآباد با تعطیلی ادارات در ساعت ۲:۳۰ دقیقه ظهر و خارج شدن ۸۰ درصد کارمندان ادارت در سطح شهرستان حل نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، اسماعیل زارعی‌کوشا شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سروآباد که با حضور مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: شهر ستان سروآباد محروم و در شاخص‌های مختلف عقب‌ماندگی‌هایی دارد اما نگین استان کردستان و منطقه کردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر امروز علی‌رغم تمام پتانسیل‌های خوب شهرستان سروآباد محرومیتی وجود دارد، ناشی از کم‌کاری و ناتوانی امسال بنده است چراکه این شهرستان سرشار از ظرفیت، استعداد، پتانسیل و موقعیت‌های خوب توسعه است که باید بر روی آنها تمرکز کرد.

استاندار کردستان بیان کرد: شهرستان سروآباد در نوروز 1401از نظر گردشگری و جذب مسافر، بحث کشاورزی و باغی جز شهرستانهای سرآمد استان کردستان بوده و جایگاه آن بالاتر از شاخص جمعیتی است.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات نیازمند اولویت‌بندی و شناسایی و تمرکز بیشتر بر روی مسائل و مشکلات هستیم، عنوان کرد: امیدوارم سروآباد به جایگاه اصلی و ارزشی خود برسد و موجب بازگشت سروآبادی‌های باشیم که به دلایل مختلف این منطقه را ترک و در شهرهای دیگر زندگی می‌کنند.

زارعی‌کوشا بیان کرد: باید برای رفع مشکلات و توسعه شهرستان سروآباد کارهای جدی صورت بگیرد و جلسه‌ ویژه‌ای در مرکز جهت جمع‌بندی موضوعات مطرح شده خواهیم داشت.

وی با یک تذکر جدی به مدیران این شهرستان گفت: سروآباد با تبدیل شدن به یک شهر و تشکیل فرمانداری باید مدیرانش در این شهرستان ساکن باشند، مدیران ترددی ادارات تا پایان خردادماه سال‌جاری فرصت دارند که در این شهر ساکن شوند.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه جابه‌جایی روسای ادارات باید به شرط بومی بودن منطقه و سکونت در این شهر باشد، عنوان کرد: مشکلات سروآباد با تعطیلی ادارات در ساعت 2:30 دقیقه  ظهر و خارج شدن 80 درصد کارمندان ادارت در سطح شهرستان حل نخواهد شد؛ لذا با فعالیت استاندار، فرماندار و مدیران ادارات از ساعت 7 تا 2:30 دقیقه کاری پیش نخواهد رفت و باید این موضوع  به عنوان مصوبه شورای اداری تا پایان خرداد ماه برطرف و ابلاغ خواهد شد.

توسعه و پیشرفت استان کردستان از اولویت‌های دولت سیزدهم استچهار چالش عمده توسعه شرکت های دانش بنیان کشاورزی

زارعی‌کوشا در پایان جلسه بابت موضوعات و مشکلات مطرح شده حوزه‌های مختلف شهرستان سروآباد از مدیران شرکت مخابرات، شرکت نیروی برق، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت آبفا، نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دانشگاه علوم پزشکی و راه و شهرسازی استان کردستان توضیح خواست و هر کدام از آنان به ارائه توضیحاتی پرداختند.

انتهای پیام/484/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار کردستان شهرستان سروآباد استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه لهستانی Collegium Humanum به دلیل اعطای مدرک MBA برای مشاغل در میان نخبگان سیاسی است. پلیس مبارزه با فساد لهستان ۱۵ آوریل به دفاتر این دانشگاه خصوصی لهستان که متهم به فروش مدارک MBA جعلی به اعضای نخبگان سیاسی، نظامی و تجاری این کشور است، یورش برد.

بیشتر بخوانید: جای خالی دانشگاهیان در تدوین اسناد بالادستی آموزش عالی

پلیس همه کلاس‌های این دانشگاه را لغو کرد و ساختمان آن در مرکز ورشو را تعطیل کرد. چرا که به دنبال شواهد بیشتری درباره این رسوایی بودند که از هفته‌ها پیش آغاز شده است.

هم‌اکنون این دانشگاه لهستانی که مدارک دوره‌های کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی برای نخبگان سیاسی و نظامی این کشور ارائه می‌دهد، در معرض تحقیقات گسترده‌ای قرار دارد. این موضوع سبب شده است که بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه نام خود را به دلیل ترس از دست دادن حرفه‌شان پنهان کنند.

بر اساس تحقیقات پلیس، این دانشگاه یک کارخانه صدور مدرک بوده است که دوره‌های بی‌کیفیت را به کسانی می‌فروخته که می‌توانستند شهریه‌های هنگفت پرداخت کنند.

مشکلات این دانشگاه از زمانی که پلیس مبارزه با فساد لهستان، مقامات ارشد دانشگاه از جمله رئیس دانشگاه پاول سی (Pawel C) را بازداشت کرد، علنی شد. دادستانی افراد بازداشت شده را به ایجاد یک سازمان جنایی با تمرکز بر صدور مدارک جعلی تحصیلات تکمیلی برای منافع مالی و شخصی متهم کرد.

رسانه‌های لهستان گزارش داده‌اند که ممکن است این دانشگاه بیش از هزار مدرک MBA صادر کرده و تقریبا ۲۳۰ هزار یورو یا ۲۴۵ هزار دلار آمریکا به دست آورده است. پاول سی در مجموع به ارتکاب ۳۰ جرم از قبیل آزار جنسی متهم شد.

دانشگاه Collegium Humanum سال ۲۰۱۸ در ورشو تاسیس شد. شواهد نشان می‌دهد که این دانشگاه دوره‌های MBA را که معمولا ۱۲ تا ۲۴ ماهه هستند، در سه ماه ارائه می‌داد. این دوره‌ها از محبوبیت زیادی در میان مسئولان کشور برخوردار بود. چرا که داشتن مدرک MBA می‌تواند فرصتی برای حضور در هیئت‌های نظارت شرکت‌های تحت کنترل دولتی باشد.

وزارت دفاع لهستان اعتراف کرد که حدود ۳۷ افسر، از جمله یک ژنرال ارشد که در حال حاضر به عنوان سرپرست فرماندهی عملیاتی نیروهای مسلح، واحد فرماندهی کلیدی ارتش لهستان خدمت می‌کنند، مدرک MBA را از Collegium Humanum دریافت کردند.

انتهای پیام/

عاطفه نظارتی‌زاده کد خبر: 1228901 برچسب‌ها آموزش عالی

دیگر خبرها

  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند