Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر بیمارستان سوانح و حوادث شهید کامیاب مشهد گفت: حجت‌الاسلام دارایی یکی از مجروحان حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی هنوز در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان و مراقبت است.

به گزارش ایران اکونومیست از مشهدمقدس، دکتر مسعود خانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: حجت‌الاسلام پاکدامن دیگر مجروح این حادثه وضعیتش بهبود یافته به وضعیت پایدارتری رسیده و دیروز هفدهم فروردین ماه برای ادامه روند درمان و ترمیم اندام‌های جراحات دیده از بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امدادی شهید کامیاب به بیمارستان رضوی منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روند درمان مجروحان این حادثه کادر درمان و پزشکان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که امیدواریم با عنایت الهی و تلاش‌های صورت گرفته سلامتی این عزیزان هر چه زودتر حاصل شود.

281/ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی اعلام یک مورد واژگونی در کیلومتر ۱۷ محور "صفی آباد" حوالی روستای دلو بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی، کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در اثر این حادثه سرنشین جلوی خودرو به دلیل نداشتن کمربند ایمنی دچار مصدومیت شد خاطر نشان کرد: به راننده خودرو به دلیل بستن کمربند ایمنی در این حادثه آسیبی وارد نشد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان حاضر در صحنه علت این حادثه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است، یادآور شد: رانندگان عزیز به جهت کاهش وقوع تصادفات قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را همواره مد نظر قرار دهند و با بستن کمربند ایمنی از جان خود محافظت کنند

کد خبر 6089448

دیگر خبرها

  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • حریق در آشپزخانه هتل در اطراف حرم مطهر رضوی
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند