Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد سلامی و سعید ایران خواه ۲ بازیکن تراکتور با تشخیص مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید در لیست ۲۲ نفره این تیم قرار گرفتند و باید پیش از ظهر روز جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ خودشان را به کادر فنی و سرپرستی تیم ملی امید در هتل آکادمی ملی فوتبال ایران معرفی کنند.

همچنین محسن مصطفوی، کشتی گیر آزادکار آذربایجان شرقی به سومین و آخرین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا فرا خوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردو طی روز‌های ۱۸ تا ۲۸ فروردین ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.
محسن مصطفوی در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی می‌گیرد.

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه و مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا روز‌های ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

سجاد پیرآیقرچمن، دیگر ورزشکار استان است که به اردوی تیم ملی دو و میدانی کم‌شنوایان و ناشنوایان کشور دعوت شد.

وی در ماده پرتاب دیسک در بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی که ماه آینده در کاشیاس دوسول برزیل برگزار می‌شود با حریفان رقابت خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی فرنگی تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، ۵۲ ورزشکار دختر از شهر‌های تهران، تبریز، اصفهان و قم چهارشنبه پنجم اردیبهشت در پیست یخ آیس‌باکس ایران مال حضور یافتند تا زیر نظر کادر فنی و سرمربی این تیم اعظم سنایی در نخستین تست انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ دختران شرکت کنند.   پس از بررسی شرکت‌کنندگان در تست انتخابی، ۳۳ نفر به شرح زیر از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند:   شبنم عرب، نگار خرم، حدیث خلج، نیلوفر عسگری، یگانه بهرامی، مهرسا غلامی، عسل حیدری، سوگند آقایی، سارینا خسروی، ملیحه علی بیگلو، مژگان شاهسوند، عسل صادقی، دیبا فرزام نیا، شهیرا میرآخورلو، درسا رحمانی، هلیا سوهانی، الهام مدیر دهقان، شقایق صدر، سوگل جوادیان، شارمین طباطبایی، دیانا فرزام نیا، پریناز ملکپور، آذین قارونی، ساغر هاشمی، رومینا هداوندخانی، ملیکا مهابادی، آوا صفری، فاطمه اسماعیلی، سوسن قاسمی، آرزو ایزدی، سارا اسلامی، سارا نیکو، مهسا احمدپور   گفتنی است؛ تیم ملی هاکی روی یخ دختران، اسفند امسال المپیک آسیایی هاربین چین را پیش رو دارند از این رو پس از انتخاب نفرات تیم ملی به منظور حضور پر قدرت در این رقابت ها، وارد اردو می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • کاهش تورم نقطه به نقطه فروردین ماه در آذربایجان شرقی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز