Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@11:07:07 GMT

خط‌کشی ۲۵هزارمتر از معابر شهر خمین

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۱۰۳۷

خط‌کشی ۲۵هزارمتر از معابر شهر خمین

سرپرست شهرداری خمین گفت: در راستای تسهیل در تردد خودروها، ۲۵هزارمتر خط‌کشی طولی معابر، هزار مترمربع خط‌کشی پیاده‌روها و رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها انجام شده است.

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در آستانه سال ۱۴۰۱ به منظور تسهیل در تردد خودروها و خدمت‌رسانی به شهروندان خمین، ۲۵ هزار متر خط‌کشی طولی معابر، هزار مترمربع خط‌کشی پیاده‌روها و رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها در سطح شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اصلاح روشنایی‌های سطح شهر، افزود: در هفته آخر اسفندماه ۱۴۰۰، حدود دو هزار لامپ سوخته معابر و خیابان‌های شهر تعویض و ۷۰۰ پایه برق رنگ‌آمیزی شد.

سرپرست شهرداری خمین خاطرنشان کرد: در طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ به منظور زیباسازی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی در سطح شهر، ۱۴ بنر تبریک نوروزی، ۱۰۰ پرچم افراشته بر عرشه پل‌ها، بلوارها و خیابان‌ها و ۷۵۰۰ ریسه رنگی در معابر سطح شهر نصب شد.

احمدی با اشاره به رنگ‌آمیزی مبلمان پارکی پارک‌ها، رنگ‌آمیزی ۱۶ هزار متر از جداول و ۲۲ المان متنوع در مکان‌های مختلف شهر، تصریح کرد: تمام معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها توسط نیروهای خدمات شهری نظافت و عملیات آسفالت و لکه‌گیری تمام معابر اصلی شهر در طرح استقبال از سال ۱۴۰۱ انجام شد.

وی با بیان اینکه در طرح استقبال از بهار تمام آب‌نماهای پارک‌ها و میادین شهر نظافت و راه‌اندازی شد، اضافه کرد: تمام ایستگاه‌های تاکسی، المان‌ها، مبلمان‌های شهری و سطل‌های زباله برای استقبال از بهار شست‌وشو و پسماندهای عمرانی و ساختمانی از سطح شهر جمع‌آوری شد.

سرپرست شهرداری خمین افزود: در تعطیلات نوروز کارکنان شهرداری در دو نوبت به شهروندان ارائه خدمت می‌کردند و به منظور پوشش حوادث و امدادرسانی به موقع، دو اکیپ از دو ایستگاه آتش‌نشانی شهرداری ۲۴ ساعت در آماده‌باش کامل بود.

کد خبر 566484

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران آسفالت معابر طرح استقبال از بهار 1401 شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رنگ آمیزی سطح شهر خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۵ دقیقه به شروع بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باقی مانده و استقبال هواداران از این بازی اندک است.

کد خبر 6089282

دیگر خبرها

  • فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • از انتفاضه در دانشگاه‌های آمریکایی و اروپایی استقبال می‌کنیم
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد