Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:56:20 GMT

برنامه آخر این هفته گالری‌های مشهد چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۱۰۵۸

برنامه آخر این هفته گالری‌های مشهد چیست؟

ایسنا/خراسان رضوی گالری‌های فعال مشهد در آخر این هفته میزبان سه نمایشگاه گروهی نقاشی و گرافیک هستند.

پس از تعطیلات عید نوروز، برخی از گالری‌های فعال مشهد مجددا آغاز به کار کرده‌اند. از میان آن‌ها در آخر این هفته سه نمایشگاه نقاشی و گرافیک شکوفه‌های بهاری در گالری اشراق، رنگ‌های بی‌انتها در گالری قلمروی خیال و الفبای ایستادگی در گالری اشراق حوزه هنری خراسان رضوی میزبان علاقه‌مندان هنر مشهد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه به معرفی این نمایشگاه‌ها می‌پردازیم.

شکوفه‌های بهاری

نمایشگاه گروهی نقاشی شکوفه‌های بهاری با آثاری از سمیه خلیل‌زاده، انیس رئوفی، زهرا دلارامی، هانیه عراده‌چی، نفیسه کمال، فاطمه لطیفی، سپیده کیومرثی، زهرا سادات موسوی، مریم رحمتی، نسرین وزیری، مهدیه بدیع، ملیکا مردانپور، احسان معینی و پارسا ابوالحسنی از روز چهارشنبه، ۱۷ فروردین‌ماه در گالری حامی واقع در خیابان لادن ۷ آغاز به کار کرده و تا جمعه ۱۹ فروردین‌ نیز ادامه خواهد داشت‌. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ است.

رنگ‌های بی‌انتها

نمایشگاه گروهی نقاشی رنگ‌های بی‌انتها با آثاری از فاطمه لطیفی، هانیه برزگر، امین جعفری، مریم رسولی، محدثه امیری‌پور، محبوبه رفیعی‌نیا، هانیه ژرفا، آزاده دستجردی، سحر رفعتی، زهرا دلارامی، نجمه فهمیده، الهه براتی، میترا غفاریان عصادست، انسیه حسینی، سحر میرعلی، فلق ساکنین، عارفه گلدی‌نژاد، علی ریحانی شرق و مهدی فاطمی، با گالری‌گردانی سحر میرعلی از از روز چهارشنبه، ۱۷ فروردین‌ماه در گالری قلمروی خیال واقع در خیابان فارغ‌التحصیلان ۱۰، کوچه استاد فرشچیان ۵/۷ آغاز به کار کرده و تا و تا جمعه ۱۹ فروردین‌ نیز ادامه خواهد داشت‌. زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ است.

الفبای ایستادگی

نمایشگاه گروهی دانش‌آموزان رشته گرافیک رایانه هنرستان شبانه‌روزی کاردانش سمیه کدکن تحت عنوان الفبای ایستادگی با آثاری از معصومه براتی، زهرا جنگی، ریحانه چوپان، سیده زهرا حسینیان، سیده فائزه حسینیان، زهرا رجبی، مائده سپیدبر، نرگس محمدپور و مریم محمودی‌نسب، به گالری‌گردانی عطیه خان حسین‌آبادی از روز پنجشنبه، ۱۸ فروردین‌ماه در گالری اشراق حوزه هنری خراسان رضوی، واقع در بین خیابان هاشمیه ۲۰ و ۲۲ آغاز به کار می‌کند و تا پنج‌شنبه ۲۵ فروردین نیز ادامه خواهد داشت. زمان بازدید از این نمایشگاه، صبح‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گالري پیشنهادهایی برای گالری گردی در آخر هفته نمایشگاه هنري گالری گردی نگارخانه های مشهد مشهد استانی فرهنگی و هنری نمایشگاه گروهی آغاز به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین با اعلام این خبر گفت: جشنواره های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و روستای خوزنین با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آیین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آیین کهن پنجاه به در خواهد بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولا با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌ که برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گسترد علاقمندان به آیین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902115

دیگر خبرها

  • نمایشگاه گرافیک رایانه ای در ایوانکی
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • آغاز گردهمایی معاونان امور جوانان ادارات کل ورزش و جوانان در مشهد
  • کشف بیش از دو هزار کالای آرایشی و بهداشتی تقلبی در فروردین ماه
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان