Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوکسور سابق تیم ملی به بازیگری روی آورده است، او شاگرد اشکان خطیبی شده و امیدوار است به‌زودی در عالم سینما جا بیفتد

احسان روزبهانی قهرمان مطرح ورزش ایران یک شبه بازیگر شد.

به گزارش طرفداری، مصاحبه احسان روزیهانی با همشهری را می خوانید:

چه اتفاقی در زندگی احسان روزبهانی رخ داد که از رینگ بوکس به سمت بازیگری آمد؟

مرا از ورزش انداختند بیرون و حذفم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی نمی‌دانستند که همه‌چیز دست آن بالاسری است. خدا خواست بار دیگر بین مردم و خانواده‌ها باشم، حالا نه به‌واسطه ورزش.

چه‌کسی می‌خواست احسان روزبهانی را حذف کند؟

سرمربی تیم ملی. رئیس فدراسیون که اختیاری از خودش ندارد، همه‌چیز دست سرمربی تیم ملی است.

یک مدتی هم به اردوی تیم ملی دعوت شدی و رفتی. آن موقع مشکلی نبود؟

آن موقع به من احتیاج داشتند. هزارتا انتخابی برایم گذاشتند ولی وقتی دیدند من همه را می‌برم آمدند گفتند بیا خداحافظی کن و به‌عنوان مربی در اردوی تیم ملی باش. آخر هم که همه دیدند من را چطور کنار گذاشتند. بروید از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بپرسید که چه اتفاقی افتاد. چگونه مرا دعوت کردند و چگونه کنارم گذاشتند.

دقیقا چه مشکلی بین شما و سرمربی تیم ملی وجود دارد؟

من باشم استکی دیده نمی‌شود. او محتاج دیده شدن است!

به‌هرحال شما با سابقه و عناوینی که در بوکس کسب کرده‌اید خیلی می‌توانید به بوکسورهای جوان کمک کنید. خودت به‌کار مربیگری علاقه داری؟

من عاشق بوکس هستم و سال‌ها در این رشته فعالیت کرده‌ام. دوست دارم تجربیاتم را در اختیار جوان‌ترها قرار دهم ولی به زور که نمی‌شود. خیلی‌ها دوست ندارند اسمی از احسان روزبهانی باشد. مردم مرا با بوکس می‌شناسند و همیشه به من لطف داشتند. هم‌اکنون هم یک باشگاه داریم که در آن به‌کار مربیگری مشغول هستم. من قلبم برای پیشرفت بوکس می‌تپد ولی بعضی‌ها دوست دارند هیچ‌کس نباشد تا آنها دیده شوند. آنها دنبال پیشرفت بوکس و بوکسورها نیستند.

چه شد که در سریال «راز بقا» بازی کردی؟

توسط دوست خوبم بهرام افشاری برای یک سکانس به آقای سعید آقاخانی معرفی شدم. قرار بود در سکانسی با بهرام افشاری بوکس کنم. فیلمبرداری که شروع شد آقای آقاخانی به من گفت دوست داری بازی کنی؟ گفتم بله! همین شد که دیگر حضورم در این سریال جدی‌ شد. از قسمت پنجم نقشم پررنگ‌تر می‌شود و وارد داستان می‌شوم.

در همین ۴ قسمتی هم که منتشر شده نقش کمی نداری.

بیشتر در رینگ بوکس هستم ولی در قسمت‌های آینده دیالوگ دارم و بازی می‌کنم.

بیرون برخوردها چطور است؟ مردم بازی‌ات را دوست داشته‌اند؟

مردم همیشه به من لطف داشته‌اند. تا حالا که نقشم کم بوده ولی در آینده با پررنگ شدن نقشم امیدوارم مردم هم دوست داشته باشند.

می‌خواهی کار بازیگری را ادامه بدهی؟

خودم که خیلی دوست دارم. هم مطالعه در این خصوص را شروع کرده‌ام و هم کلاس می‌روم. به آینده امیدوارم، حالا ببینیم چه پیش می‌آید.

کلاس بازیگری می‌روی؟

بله پیش آقای اشکان خطیبی می‌روم.

پس امید داری روزی مثل پژمان جمشیدی شوی؟

اگر سینما من را بخواهد خودم که خیلی دوست دارم در این حرفه فعالیت کنم.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تمایل زیاد میلاد سرلک به جدایی از پرسپولیس معاون حقوقی استقلال: فدراسیون با حاشیه‌ سازان برخورد نکند خودمان جواب‌ شان را می‌ دهیم کریستیانو رونالدو در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان: بیایید تا آخرین نفس بجنگیم در صورت نبود پاندمی، کای هاورتس به رئال مادرید می‌پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: احسان روزبهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، شهای زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه ای که به میدان رفته، ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفت‌وگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.

او درخصوص غذاهای ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذاها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذاهای مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه ای است.

زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهم‌ترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.

زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهم‌تر است.

دیگر خبرها

  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • استاد مسعود اسکویی نقش الگوسازی داشت
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند