Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین رنکینگ جهانی پینگ پنگ اعلام شد

در حالی که برداران عالمیان در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی تنیس روی میز سقوط کردند، امیر حسین هدایی توانست جایگاه خود را بهبود ببخشد.

به گزارش طرفداری، فدراسیون جهانی تنیس روی میز رنکینگ ماه آوریل را اعلام کرد و در این رنکینگ برادران عالمیان ۲ پله سقوط کردند. در مقابل برادران عالمیان، امیر حسین هدایی ۲ پله و امین احمدیان یک پله صعود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران هم ندا شهسواری بدون تغییر جایگاه ماند اما بقیه نمایندگان ایران یک تا دو پله سقوط داشتند.

 رنکینگ جدیدبه شرح زیر است:(اعداد داخل پرانتز رنکینگ قبلی است).

*رنکینگ مردان

۷۵- نوشاد عالمیان (۷۳)

۱۲۳- نیما عالمیان (۱۲۱)

۱۴۳- امیرحسین هدایی (۱۴۵)

۱۸۷- امین احمدیان (۱۸۹)

*رنکینگ زنان

۲۰۲- ندا شهسواری (بدون تغییر جایگاه)

۳۳۵- مهشید اشتری (۳۳۴)

۴۰۶- مریم صامت (۴۰۴)

۴۸۸- شیما صفایی (۴۸۷)

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تمایل زیاد میلاد سرلک به جدایی از پرسپولیس معاون حقوقی استقلال: فدراسیون با حاشیه‌ سازان برخورد نکند خودمان جواب‌ شان را می‌ دهیم کریستیانو رونالدو در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان: بیایید تا آخرین نفس بجنگیم در صورت نبود پاندمی، کای هاورتس به رئال مادرید می‌پیوست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله‌ی نخست مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با رویارویی امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.   این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک ۱۱ بر ۹ به سود یونسکو از رومانی دارنده رنکینگ ۷۸ دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم نیز ملی پوش پینگ پنگ کشورمان با نتیجه ۱۱ بر ۴ نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و در مجموع با قبول شکست ۳ به صفر از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.   هدایت پینگ پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.    مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور دارد. 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • صعود عالمیان به مرحله سوم گرند اسمش عربستان با شکست حریف مطرح اروپایی
  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف امیر حسین هدایی با شکست برابر بازیکن ١٩ ساله
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج