Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@02:06:39 GMT

کیفیت نام در استان مرکزی افزایش یابد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۱۱۶۶

کیفیت نام در استان مرکزی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزاد مخلص الائمه، در جلسه دیدار مسئولین با نانوایان در اتاق اصناف گفت: بنده به عنوان اولین استاندار بومی از شهرستان اراک هستم و در بین مردم رفت‌وآمد می‌کنم و بسیاری از مردم از کیفیت نان راضی نیستند.

وی عنوان کرد: خط‌قرمز ما کیفیت نان و خروج آرد از شبکه خبازی است که باید مورد توجه نانواها قرار بگیرد؛ بازرسی‌های پراکنده و موازی را قبول نداریم و باید سازماندهی شوند و اگر وظایف مستقل و متفاوتی دارند باید در قالبی باشد که مزاحمت برای نانواها ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برگزاری این جلسات برای درک بهتر مشکلات و حل آن‌ها بسیار تأثیر گذار است و حل بعضی از مسائل و مشکلات ازجمله قیمت نان از عهده استان خارج است. هر موضوعی که تحت فشار قیمت قرار بگیرد عوارض و پیامدهایی دارد و قابل استمرار نیست.

استاندار مرکزی ادامه داد: حتی اگر آرد رایگان به نانواها داده شود ولی قیمت کارگر و هزینه‌های جانبی افزایش پیدا کند باز هم نمی‌توان قیمت نان را حفظ کرد.

وی گفت: قیمت نان را تا حدی می‌توان با کنترل قیمت آرد کنترل کرد و از جایی‌که سهم قیمت آرد در قیمت تمام‌شده نان ناچیز است با کنترل قیمت آرد نمی‌توان قیمت نان را کنترل کرد بنابراین باید تمهیدات و اصلاح لازم انجام شود.

وی ادامه داد: کارگری نانوایی جزو سخت‌ترین کارها محسوب می‌شود و باید فشار مسکن از این اقشار کم شود و شرایط ویژه‌ای که برای برخی از اقشار و اصناف وجود دارد به نانواها هم تعلق بگیرد.

می بیان کرد: در خصوص بیمه تکمیلی باید همه کارگران نانوایی تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و مجموعه کارها به یک بیمه سپرده شود و همه اصناف را روی یک بیمه یکپارچه کنیم.

کد خبر 5461251

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف اراک فرزاد مخلص الائمه نانوایی بوشهر ماه رمضان 1401 ویروس کرونا کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی آمار کرونا مشهد بازگشایی مدارس مسافران نوروزی گرگان سانحه تصادف گردشگری قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست

با ابلاغ جدید بیمه مرکزی، شرط پرداخت بدهی‌های عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث لغو شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با ابلاغ رسمی بیمه مرکزی از 17 تیرماه سال 1402 صدور کد یکتای بیمه‌نامه شخص ثالث منوط به مفاصاحساب عوارض آزادراهی و بزرگراهی شد و در صورت بدهی بیمه‌گذار، سامانه سنهاب کد یکتا صادر نمی کرد.

بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که  بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و  فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / دلار زیر چتر کدام رخداد جان گرفت؟
  • افزایش ۳۵ هزار نفر به لیست بیمه شدگان اجباری مرکزی
  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • دلیل کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر چیست؟ همتی پاسخ داد
  • همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی: کاهش قیمت دلار در چند روز اخیر به دلیل تزریق است اما این روش جواب نمی دهد / دولت از مردم عذرخواهی کند
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟