Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام نایب رییس زنان فدراسیون بدمینتون، ثریا آقایی تمایلی برای حضور در بازی‌های آسیایی ندارد

نایب رییس زنان فدراسوین بدمینتون گفت: ثریا آقایی برای حفظ سلامتی و جلوگیری از مصدومیت تمایلی برای شرکت در بازی‌های آسیایی هانگژو ندارد اما به او تا انتخابی تیم ملی بدمینتون فرصت دادیم تا تصمیم نهایی خود را  بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفدار، فریبا مددی به ایرنا گفت:

برای حضور بدمینتون‌بازان در بازی‌های آسیایی چین اردوی انتخابی را از ۲۱ تا ۲۳ فروردین به میزبانی کرج برگزار می‌کنیم. این رقابت‌ها با حضور ۱۶ نفر از بدمینتون‌بازان برتر دهه فجر بعد از افطار به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

وی افزود:

برای حضور در این بازی‌ها ۲ سهمیه داریم و چهار نفر برتر شامل دو زن و دو مرد برای حضور در اردو انتخاب خواهند شد.

نایب رییس زنان فدراسیون بدمینتون در پاسخ به این پرسش که آیا ثریا آقایی جزو بازیکنان اعزامی محسوب می‌شود یا خیر؟ گفت:

فعلا آقایی اعلام کرده است که با دکتر خود مشورت کرده و بخاطر حفظ سلامتی و مصدومیتی که داشته تمایل ندارد تا در این بازی‌ها شرکت کند.

وی اضافه کرد:

اگر او در انتخابی تیم ملی شرکت نکند، نمی‌توانیم به وی برای اعزام کمکی کنیم و فعلا تا زمان انتخابی به او فرصت دادیم تا تصمیم نهایی را بگیرد اما ۸۰ درصد احتمال می‌رود که او در این بازی‌ها حضور نخواهد داشت.

مددی یادآور شد:

اردوهای تیم ملی را پس از انتخابی برگزار می‌کنیم و طبق برنامه تقویم پیش می‌رویم. هر چند نتیجه ملی‌پوشان در این بازی‌ها قابل پیش بینی نیست. همانطور که تصور نمی‌کردیم در المپیک حضور یابیم اما سهمیه گرفتیم. امیدوارم در بازی‌های آسیایی هم درخشش خوبی داشته باشیم.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تمایل زیاد میلاد سرلک به جدایی از پرسپولیس معاون حقوقی استقلال: فدراسیون با حاشیه‌ سازان برخورد نکند خودمان جواب‌ شان را می‌ دهیم کریستیانو رونالدو در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان: بیایید تا آخرین نفس بجنگیم در صورت نبود پاندمی، کای هاورتس به رئال مادرید می‌پیوست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های آسیایی بازی ها ثریا آقایی برای حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های شمشیربازی انتخابی زون آسیا طی روز‌های ۸ و ۹اردیبهشت در امارات برگزار خواهد شد. 

محمد اسماعیلی، زهرا کارگر و نجمه سازنجیان ۳ شمشیرباز باشگاه چادرملو اردکان به عنوان نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه المپیک ۲۰۲۴پاریس خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • حضور شمشیربازان چادرملو در رقابت‌های انتخابی آسیا
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید