Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی، سیدمهدی جوکار به مدت یک سال به عنوان رئیس شورای هماهنگی شبکه‌های هیات و تشکل‌های دینی کهگیلویه‌ و بویراحمد منصوب شد.

سیدمهدی جوکار، رئیس جدید شورای تشکل‌های دینی کهگیلویه‌ و بویراحمد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی کشور به منظور انسجام‌ بخشی فعالیت‌های دینی و تبلیغی در راستای یکپارچه‌سازی عرصه‌های تبلیغی و مدیریت تشکل‌های دینی هر استان اقدام به تشکیل این شورا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه ارکان اصلی شورا، تشکل‌های دینی و مذهبی زیر نظر تبلیغات اسلامی است، می گوید: علاوه بر ارکان اصلی از سایر متولیان مسائل دینی، مسئولان حوزه علمیه، حوزه هنری و فعالان فرهنگی دعوت شده است.

رئیس جدید شورای تشکل‌های دینی کهگیلویه‌ و بویراحمد با اشاره به اهداف شورا و با بیان اینکه این شورا می‌خواهد عرصه تبلیغ دین و مسائل فرهنگی مذهبی را مدیریت کند، گفت: محصول این مدیریت در رفع مشکلات مسائل فرهنگی و اجتماعی تاثیرگذار است.

به گفته جوکار، شورای هماهنگی قصد دارد با هماهنگی و هم‌افزایی ارکان و اعضا به شناسایی معضلات فرهنگی و دینی اقدام کرده و با رفع موانع و انسجام امکانات، راهبردی هوشمندانه در عرصه مسائل دینی انجام دهد.

او می گوید: این شورا قصد دارد از تعطیلی امور دینی جلوگیری کند و مطابق با منویات مقام معظم رهبری در طول سال به‌صورت ماهانه جلسات منظمی را تشکیل دهد و با تعریف رویداد‌های مهم و شاخص در مسائل مذهبی و فرهنگی راهبری کند.

رئیس شورای هماهنگی شبکه‌های هیات و تشکل‌های دینی استان با بیان اینکه این شورا قصد دارد از طریق انسجام بخشی، هماهنگی و هم‌صدایی تشکل‌های دینی ایمن‌سازی اعتقادی انجام دهد، گفت: اقدامات شورا به نحوی خواهد بود که از هرگونه موارد مخرب در هیات‌ها جلوگیری شود و هیات‌ها به عنوان شاخص‌ترین تشکل‌های مذهبی به کانونی برای جهاد تبیین مبدل شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شورای هماهنگی تشکل های دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اجتماعی استان سمنان با حضور نماینده ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم نگاه خاص و ارزشمندی به مسائل اجتماعی و فرهنگی دارد، ابراز داشت: مسائل فرهنگی و اجتماعی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی دغدغه رهبر معظم انقلاب نیز است.

وی ضمن بیان اینکه واگذاری امور به مردم همواره با موفقیت همراه بوده است، افزود: می‌بایست کوشید تا در زمینه‌های فرهنگی نیز از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه استان سمنان نیز دارای ظرفیت و پتانسیل‌های انسانی و فرهنگی بسیار خوب و ارزشمندی است، ابراز داشت: باید کوشید تا با تمرکز در حوزه آموزش و پرورش سرمایه گذاری موفق و اثر گذاری را شاهد باشیم.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: اهمیت دادن به حوزه پرورشی در آموزش و پرورش می‌تواند بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را رفع کند.

وی یکی از دغدغه‌های جدی استان سمنان را موضوع پیری جمعیت و لزوم جوان سازی جامعه برشمرد و افزود: باید در این خصوص اقدامات مؤثر و راهبردی صورت گیرد.

کد خبر 6095033

دیگر خبرها

  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • زنگ سپاس از معلمان کهگیلویه و بویراحمد در ۳۰۰۰ آموزشگاه نواخته شد
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس