Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@19:53:45 GMT

کوهی که تکیه گاه می‌خواهد + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۱۲۶۱

کوهی که تکیه گاه می‌خواهد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

از دور که نگاهش میکنی یک کوه قهوه‌ای کوهی که تکیه گاه میخواهدرنگ شبیه بیشتر کوه‌ها است فقط کافیست نزدیک شوی و به دل کوه قدم بگذاری گویی پا در یک سیاره دیگر گذاشته‌ای سیاره‌ای متشکل از سنگ‌های رنگی بلور‌های نمکی و چشمه‌ای سحرنگیر در میان کوه که چشم هر بیننده‌ای را خیره میکند.

در کنار این زیبایی‌ها سالهاست در اثر ورود بدون نظارت گردشگران هر روز گوشه‌ای از آن تخریب میشود کوهی که نماد تکیه گاه است حالا خود به دنبال یک حامی برای زنده ماندن و ایستادن میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قم که به سمت بخش جعفریه حرکت می کنید در ۱۵ کیلومتری این جاده نرسیده به دامشهر کوهی نیم دایره قرار گرفته در دشتی سفید توجهت را به خود جلب می کند هر چه نگاه می کنم تابلویی برای هدایت به سمت کوه پیدا نمی کنم.

گله‌ای می بینم و به سرعت به سمت چوپان میروم همانطور که به چوب دستی اش تکیه داده است میگوید: اسمش گنبد نمکی است چند سالی هست گردشگران زیادی برای دیدنش می‌آیند با اشاره به یکی از دو جاده مرا به سمت کوه هدایت می کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوه نمک جاذبه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، دو رأس بزغاله که توسط افراد بومی و بدلیل نا آشنا بودن با حیات وحش و همچنین آگاه نبودن نسبت به رفتار‌های حیات وحش از محل زندگی خود جدا و جهت مراقبت و نگهداری به اداره محیط زیست شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب تحویل شد .
سرپرست محیط زیست دالاهو عنوان کرد : شهرستان دالاهو بعلت داشتن شرایط مطلوب برای حیات وحش و حمایت مردم شهرستان در سال‌های اخیرحیات وحش شهرستان رشد خوبی داشته و جمعیت حیات وحش در این شهرستان رشد قابل قبولی دارد .

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • (ویدئو) لذت یک توله شیر کوهی از استراحت در بانوج
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • فصل رویش گیاه کوهی با مصرف خوراکی و دارویی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • حمایت ویژه از رفاه کارگران با تکیه بر تسهیل مسیر ساخت مسکن تک‌طبقه