Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@07:18:07 GMT

رضایت کامل دانشجوها از حضوری شدن دانشگاه‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۱۳۴۵

رضایت کامل دانشجوها از حضوری شدن دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای سال جدید، تصمیم دارد آموزش حضوری را با جدیت پیگیری کند و طبق ارزیابی‌های انجام شده، دانشجوها و اساتید از حضوری شدن کلاس‌ها رضایت کامل دارند.

پیام نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک سال نو و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا کاهش یافته و شرایط آرام‌تری به دلیل واکسیناسیون گسترده در جامعه حاکم است، اظهار کرد: وضعیت کرونا مانند گذشته نگران کننده نیست و همان‌طورکه از قبل پیش‌بینی شده بود، ایمنی عمومی به وجود آمده و در حال حاضر اکثر بیماران مبتلا به کرونا، افراد مسن و بیماران زمینه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورهای دنیا زمان زیادی است که آموزش حضوری را آغاز کرده‌اند، گفت: براساس اخبار، میزان واکسیناسیون کشور ما با کشورهایی که آموزش حضوری را آغاز کرده‌اند، برابری می‌کند و حضور معلمان، اساتید، دانش‌آموزان و دانشجویان در مدارس و دانشگاه‌ها در این کشورها اجباری شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با بیان اینکه دانشگاه آزاد کشور در بازگشایی دانشگاه بهتر و به موقع‌تر از دانشگاه دولتی عمل کرده است، مطرح کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای سال جدید تصمیم دارد آموزش حضوری را با جدیت پیگیری کند و طبق ارزیابی‌های انجام شده، دانشجویان و اساتید از حضوری شدن کلاس‌ها رضایت کامل دارند.

نجفی با تاکید بر اینکه در آموزش مجازی امکان تعامل رودررو وجود ندارد، گفت: دورانی که از فضای رسمی و آموزش حضوری دور بودیم، هرچند بعضی از کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شد، اما نیاز به ارتباط و تعامل دوطرفه در بسیاری از دروس مانند دروس عملی و مفهومی به شدت احساس می‌شد.

وی با اشاره به اینکه آموزش مجازی یک تکنولوژی پیشرفته آموزشی است، مطرح کرد: تصمیم داریم در کنار آموزش رسمی و حضوری از آموزش مجازی غافل نشویم و باید در کنار آموزش رسمی حفظ شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، درباره دانشجویانی که ممکن است تداخل کلاس حضوری و مجازی داشته باشند، گفت: فضایی به این دسته از دانشجویان اختصاص داده شد که بتوانند با حضور در آن مکان و استفاده از اینترنت رایگان در کلاس مجازی شرکت کنند؛ اما استقبال خوبی از این طرح صورت نگرفت. همچنین سعی شده اکثر کلاس‌های آنلاین جبرانی، حل اشکال و تمرینی در ساعات پایانی روز و کلاس‌های حضوری در طول روز برگزار شود که تداخلی در برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی به وجود نیاید.

نجفی با تاکید بر اینکه نباید آموزش در فضای مجازی را از دست داد و در ترم جدید ترکیب آموزش حضوری و مجازی را در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری می‌کنیم، مطرح کرد: ممکن است برخی اساتید با پیش‌بینی اینکه کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، در دو دانشگاه متفاوت کلاس داشته باشند و به دلیل بعد مسافت نتوانند در هر دو کلاس حضور پیدا کنند؛ بنابراین بعضی از کلاس‌ها همچنان به صورت مجازی برگزار می‌شود و تمام امتحانات صددرصد به حضوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 566448

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان کلاس حضوری کلاس مجازی فضای مجازی امتحانات حضوری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانشگاه آزاد اسلامی آموزش حضوری کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • فرافکنی دانشگاه‌ها درباره نقش خود در تعلیم و تربیت اجتماعی/ اثرگذاری اساتید و تشکل‌ها محدود است
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • نسل زد آمریکا علیه پدران اوانجلیست