Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:34:20 GMT

پردیس سینمایی نوشهر در هفته هنر انقلاب افتتاح می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۱۶۴۸

پردیس سینمایی نوشهر در هفته هنر انقلاب افتتاح می شود

مهدی معصومی گرجی در گفتگو با خبرنگار مهر بااشاره به برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان دیدار با خانواده شهید باغبانی هنرمند مستندساز شهید مدافع حرم، رونمایی از سردیس شهید آوینی در محل حوزه هنری را از جمله برنامه‌ها بیان کرد.

وی برپایی آثار خوشنویسی و رونمایی از ۲۰ اثر خوشنویسی تولید شده در واحد هنرهای تجسمی با موضوع اشعار علامه حسن زاده آملی و تقدیر از پدید آورندگان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: کتاب قافله قلم شامل ۶۰ اثر خوشنویسی تولید شده در واحد هنرهای تجسمی با موضوع سخنان شهید آوینی در زمینه هنر رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه مجازی قافله قلم شامل ۳۰ اثر خوشنویسی تولیدشده در واحد هنرهای تجسمی با موضوع سخنان شهید آوینی در زمینه هنر از دیگر برنامه‌ها است وافتتاح پردیس سینمایی نوشهر، اکران نمایش در بهشهر، افتتاح نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان انقلاب از دیگر عناوین برنامه‌ها است.

رئیس حوزه هنری مازندران افتتاح نمایشگاه آثار تصویرگری «چش سو» با موضوع خانواده‌های شهدا و رونمایی سرود راز آزادگی را از دیگر برنامه‌های هفته هنر بیان کرد.

۲۰ تا ۲۷ فروردین ماه به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.

کد خبر 5461310

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی معصومی حوزه هنری هفته هنر انقلاب اسلامی بوشهر ماه رمضان 1401 ویروس کرونا کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس مسافران نوروزی گرگان سانحه تصادف گردشگری برنامه ها هفته هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان گفت: ۲۵۰ برنامه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، ولی جهانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اظهار کرد: روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی تاریخی استان گیلان به منظور حفاظت بهتر و گسترده‌تر از آن‌ها است.

وی با بیان اینکه در هفته میراث فرهنگی و روز جهانی موزه‌ها ۲۵۰ برنامه طراحی و برنامه‌ریزی شده است، افزود: افتتاح و بهره‌برداری از بناهای تاریخی که طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ مورد مرمت قرار گرفته از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان خاطرنشان کرد: بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی استان، افتتاح پروژه‌های مرمت و احیای بناهای تاریخی در سطح استان، تقدیر از میراث‌بانان و برگزاری رویداد تخصصی افتتاح موزه مردم‌شناسی رودبار بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته میراث فرهنگی است.

جهانی اضافه کرد: افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی، نمایشگاه باستان‌شناسی و نمایش اشیای شاخص و کمتر دیده شده، برگزاری جشنواره بهار نارنج ثبت ملی استان و دیدار با چهره‌های شاخص فرهنگی و مذهبی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این هفته است.‌

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی ویژه این هفته از جمله پاکسازی آثار و محوطه‌های تاریخی سطح استان، برگزاری نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آنلاین و حضوری آموزشی، نمایشگاه‌ها، تجلیل از مفاخر و میراث‌بانان حوزه میراث فرهنگی، تورهای آشناسازی برای دانش‌آموزان، دانشجویان، مدیران و سازمان‌های مردم نهاد انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان با قدردانی از مقام عالی دولت در گیلان گفت: استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان تعامل خوبی با حوزه میراث فرهنگی دارند و اعتبار خوبی برای سه حوزه تخصصی تخصیص داده شده که بخش عمده این تخصیص مربوط به مرمت و بازسازی بناهای تاریخی است.

کد خبر 748691

دیگر خبرها

  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس