Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نیکزاد در مراسم  تفاهم نامه بین بنیاد مسکن و میراث فرهنگی برای ساخت واحد‌های بوم گردی در روستا‌های خوی گفت: طرح توانمندسازی روستا‌ها با قدرت تمام پیگیری می‌شود، و طرح بوم گردی بصورت پایلوت برای اولین بار در شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی اجرا می‌شود و امیدوارم مسئولین استانی علی الخصوص استاندار پیگیر اجرایی شدن طرح برای تمام شهرستان‌های استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مسکن توانمندسازی روستاها، اشتغالزایی، ترویج گردشگری و جلوگیری از مهاجرت به شهر‌ها را از اهداف مهم این تفاهم نامه و اجرای طرح های بوم گردی مهم عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی نیز در این مراسم به محتوای تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه در ۱۰ بند به امضای رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده مردم خوی، مدیر کل میراث فرهنگی و مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رسید و با اجرای این طرح شاهد تحول در بخش گردشگری روستایی شهرستان خوی خواهیم بود.

جلیل جباری می گوید: طرح احداث بوم گردی روستایی در خوی برای اولین بار  و به عنوان پایلوت اجرایی می‌شود و امیدوارم این طرح بصورت فراگیر در سطح استان نیز اجرایی شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای نیز در این مراسم گفت: طرح توسعه محوری روستا‌ها با محوریت گردشگری می‌تواند به ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها بیانجامد. و با اجرای طرح بوم گردی در روستا‌ها شاهد رونق گردشگری و احداث واحد‌های اقامتی با حفظ بافت روستایی سنتی خواهیم بود.

در حال حاضر ۳۵ واحد بوم گردی در استان آذربایجان غربی فعالیت می کند که در ایام نوروز امسال دو هزار و ۷۰۰ نفر از گردشگران و مسافران نوروزی در این واحدها اقامت داشتند که رشد دو برابری نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بوم گردی آذربایجان غربی گردشگری بنیاد مسکن خوی آذربایجان غربی بوم گردی تفاهم نامه بنیاد مسکن روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار

روستای توآباد در شهرستان آوج استان قزوین واقع شده و به شکل دره بین کوه‌های ینگجه محصور شده است. این روستا به دلیل آب و هوای مساعدی که دارد گردشگران بسیاری به سوی خود جلب کرده است. در این روز‌های بهاری که فصل شکوفایی گل‌ها و گیاهان است. طبیعت این روستا چشم نوازی می‌کند.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار- قزوین

بیشتر بخوانید:

سفری به یادماندنی به طبیعت روستای نیاکان در قالب تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • سفر به روستای گردشگری توآباد از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان