Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از آغاز طرح مناسب سازی و محرم سازی دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، حسین اخگرپور با اشاره به اختصاص بخشی از اعتبار طرح حمایت از توسعه و تجهیز مدارس به مناسب سازی مدارس دخترانه متوسطه اظهار کرد: در همین راستا طرح محرم سای مدارس دخترانه پس از مدرسه فدک، در دومین مدرسه دخترانه این منطقه کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: برهمین اساس نیز طبق بازدیدها و کارشناسی های انجام شده توسط شهرداری و اداره آموزش و پرورش از  دبیرستان های دخترانه و بررسی میزان اشراف همسایگان مدارس به محوطه حیاط و فضای بازی دانش آموز، نهایتاً دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) واقع در خیابان بهمنیار بعنوان محل اجرای پروژه انتخاب شد.
او افزود: با توجه به بررسی تیم کارشناسی قرار است در این طرح یک فضای باشگاهی فلزی با سقف پلی کربنات و محصور و ایمن سازی شده برای ورزش دانش آموزان در حیاط مدرسه احداث شود.
به گفته این مسئول؛ ایجاد فضای ایمن و محصور برای ساعات ورزش دانش آموز و پاتوقی برای ارتقاء نشاط و تندرستی دانش آموزان در آرامش و به دور از استرس اشراف همسایگان به فضای حیاط مدرسه از مهمترین اهداف اجرایی این طرح محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • اجرای طرح حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه | وظایف را انجام ندهیم، جامعه به بی‌حیایی دچار می‌شود
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد