Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@17:06:11 GMT

برگزاری جلسات هماهنگی سرپرستان انجمنهای جودو و تکواندو

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۰۸۰

برگزاری جلسات هماهنگی سرپرستان انجمنهای جودو و تکواندو

نشست هماهنگی رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان اعزامی ناشنوایان و کادر سرپرستی رشته های جودو و تکواندو المپیک ۲۰۲۱ برزیل برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز - پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه نشست هماهنگی رئیس کاروان و سرپرست کاروان اعزامی ناشنوایان و کادر سرپرستی اعزامی به بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ ناشنوایان با محوریت بررسی حضور بدون دغدغه کاروان ورزشی کشورمان و برنامه‌ریزی ‌برای حضور پرقدرت رشته های ورزشی جودو و تکواندو ناشنوایان در برزیل به طور جداگانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور علی رغبتی رئیس ستاد اجرایی ، موسوی نسب مسئول روابط بین الملل، حسین پور مسئول پشتیبانی،  رحیمی زاده مشاور کاروان ، لویی مقدم رئیس انجمن جودو و عزیزی رئیس انجمن تکواندو برگزار شد. در ابتدای این نشست رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان اعزامی ناشنوایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مسئولین انجمنها ، مواردی از جمله وظایف سرپرستان و هماهنگی با اعضای ستاد را بیان نمود. در ادامه ، موسوی نسب مسئول روابط بین الملل ستاد گزارشی در خصوص وضعیت کاروان ،  برنامه‌های اعزامی به این رقابت‌ها و روند آماده سازی روادید ارائه و سپس حسین پور مسئول پشتیبانی ستاد نیز پیرامون وسایل تخصصی و عمومی کاروان مطالبی را اعلام نمودند. لویی مقدم و عزیزی روسای انجمنهای جودو و تکواندو ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ملی پوشان المپیکی، نظرات و پیشنهادات خود را عنوان کردند. در خاتمه این نشست مقرر شد در جلسات  بعدی به طور جزئی‌تر در خصوص موارد مطروحه بحث و بررسی و هماهنگی‌های لازم در زمینه اعزام بدون دغدغه کاروان اعزامی کشورمان برگزار شود. شایان ذکر است جلسات سایر رشته ها هفته آینده برگزار خواهد شد.    انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: جودو و تکواندو کاروان اعزامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • اردبیل میزبان مسابقات بین‌المللی تکواندوی جام صفوی شد
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • برگزاری همایش آشنایی با مناسک حج در بروجرد