Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@14:10:26 GMT

توخل: در انتخاب تاکتیک اشتباه کردم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۲۳۰

سرمربی چلسی اعتراف کرد در دیدار مقابل رئال مادرید از تاکتیک اشتباهی استفاده کرده است.

توماس توخل معتقد است اگر روملو لوکاکو توپش را گل می کرد، شاید چلسی می توانست به بازی برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چلسی شب گذشته در خانه خود میزبان رئال مادرید بود و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا کار سختی در دیدار برگشت و در سانتیاگو برنابئو داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این دیدار توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی با قبول سهم خود در این شکست اعتراف کرد که تاکتیک اشتباهی را برای این دیدار انتخاب کرده است. او در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر این که آیا او در انتخاب تاکتیک در دیدار امشب اشتباه کرده است، گفت:

بله این اشتباه من بود.

مربی آلمانی در ادامه در مورد از دست رفتن یک موقعیت گلزنی فوق العاده توسط لوکاکو نیز گفت:

صحنه خیلی مهمی بود. اگر چه دیگر قانون گل زده در خانه حریف وجود ندارد ولی اگر اختلاف گلمان با حریف یک گل بود یا به تساوی می رسیدیم، با گلزنی می توانستیم به بازی برگردیم و حتی به تساوی برسیم. موقعیت های زیادی داشتیم اما تصمیم های فردی گرفته شده با استانداردمان تفاوت داشت.

اخبار داغ 

همسر فوتبالیست مشهور ایرانی در دوبی ملکه شد + عکس تمایل زیاد میلاد سرلک به جدایی از پرسپولیس معاون حقوقی استقلال: فدراسیون با حاشیه‌ سازان برخورد نکند خودمان جواب‌ شان را می‌ دهیم کریستیانو رونالدو در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان: بیایید تا آخرین نفس بجنگیم در صورت نبود پاندمی، کای هاورتس به رئال مادرید می‌پیوست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس

دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب برگزار می شود تا تکلیف فینالیست دوم هم مشخص شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند (چهارشنبه، 22:30 به وقت تهران). آخرین تمرین این دو تیم که بازی رفت آنها با نتیجه 2-2 به پایان رسید، یک روز قبل از شروع این بازی حساس برگزار شد. در ادامه تصاویری از بازیکنان این دو غول فوتبال اروپا را مشاهده می کنید. 

تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید تمرینات رئال مادرید قبل از دیدار با بایرن مونیخ  تمرینات بایرن مونیخ قبل از جدال با رئال مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس