Web Analytics Made Easy - Statcounter

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه از تاریخ ۲۵ اسفند لغایت ۱۵ فروردین به مدت ۲۰ روز جمعیت هلال احمر استان سمنان به ۱۴۵ حادثه امدادرسانی کرده است، ابراز داشت: طی بازه مذکور ۳۷ تیم عملیاتی در طول طرح امداد و نجات حضور داشتند.

وی ضمن بیان اینکه بیشترین فراوانی حادثه‌ها مربوط به سوانح جاده‌ای با ۷۶ مورد بوده است، افزود: می‌توان گفت این آمار حوادث جاده‌ای به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد دو برابری را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه طی ایام نوروز ۶۳۷ نفر در محورهای مواصلاتی و حوادث مختلف در استان مصدوم شدند و شش نفر جان باختند، ابراز داشت: مصدومان و دریافت‌کنندگان خدمات نیز به نسبت مدت مشابه سال قبل دو برابر شده است.

محمد خانی بابیان اینکه هلال احمر استان سمنان در ۲۹ پایگاه و مراکز امدادی شامل ۱۲ مورد جاده‌ای، دو پایگاه کوهستان، چهار مرکز موقت و یک پایگاه امداد هوایی ارائه خدمات کرده است، در ادامه تصریح کرد: این جمعیت در شش مورد برف و کولاک، یک مورد زلزله و رانش، دو مورد سیل و آب‌گرفتگی، هشت مورد خدمات شهری، ۴۶ مورد خدمات حضوری، پنج مورد کوهستان و یک مورد مناسبتی مامورت را انجام داده است.

وی بابیان اینکه طی ایام نوروز ۱۳۶ خودرو برای عملیات امداد و نجات در خدمت هموطنان بوده است، افزود: هلال احمر ۵۸ مصدوم را انتقال داده و در هفت عملیات رهاسازی شرکت داشته است

کد خبر 5461347

منبع: مهر

کلیدواژه: مظفر محمدخانی جمعيت هلال احمر سمنان نوروز عملیات امداد و نجات تصادفات رانندگی بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس مسافران نوروزی گرگان سانحه تصادف شیوع کرونا هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • نیاز گلستان به ساخت ۶ پایگاه امدادونجات جاده‌ای
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۲۳ استان
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال