Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:14:38 GMT

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک از سوداگران مرگ در «سرایان»

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۳۵۶

کشف ۱۰۱ کیلو تریاک از سوداگران مرگ در «سرایان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی سرایان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک سواری پژو ۴۰۵ که با سرعت بالایی در حال حرکت بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده خودرو با مشاهده پلیس سریعا از محل متواری شد که مأموران خودرو حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی و پاک‌سازی از مسیر تردد آن، ۱۰۱ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در ادامه این عملیات یک سواری پژو ۴۰۵ دیگر که محموله مواد مخدر را اسکورت می‌کرد شناسایی و توقیف شد، تصریح کرد: مأموران در این زمینه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید با اشاره به برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ناصر فرشید مواد مخدر سوداگران مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم