Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حضوری مدیر کانون الزهرا (س) شهرستان جهرم گفت: در  مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه  و با برنامه ریزی‌های انجام شده، به تهیه بسته‌های مواد غذایی به قیمت هر بسته ۴۰۰ هزار تومان اقدام می‌کنیم که خیران و نیکوکاران مسجدی می‌توانند در این امر مشارکت کنند.

او گفت:  شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۳۱۸۳  برای کمک‌های نقدی به نام مرکز نیکوکاری کوثر کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س) شهرستان جهرم اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضوری گفت: خیراندیشان می‌توانند از مبلغ ۱۰ تا ۴۰۰ هزار تومان هر مقدار که در بضاعت شان باشد را برای تهیه بسته‌های غذایی به شماره کارت مرکز نیکوکاری واریز کنند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری الزهرا (س)  شهرستان جهرم گفت: بسته‌های غذایی در رزمایش کمک مومنانه شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و گوشت  است.

او از خیران و نیکوکارانی که در این مدت یاری گر بچه‌های مسجد در امور خیرخواهانه و نیک بوده اند، قدردانی کرد.

منبع: شبستان

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه بسته های غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری