Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@19:10:07 GMT

کارگروه مدیریت مصرف آب در استان ایلام فعال شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۴۴۶

کارگروه مدیریت مصرف آب در استان ایلام فعال شده است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان چرداول از دریاچه شهر سرابله بازدید کرد و با اشاره به کاهش بارش نزولات جوی در سال گذشته، گفت: کارگروه مدیریت مصرف آب در استان ایلام فعال شده است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: سال گذشته بارش در حد مطلوب و رضایت بخش نبوده و در استان ایلام با ۴۵ درصد افت آبی در پشت سدها مواجه هستیم و داریم یک خشکسالی بی سابقه تجربه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام نیا یکی از مقوله‌های مهم مقابله با خشکسالی را تغییر نوع کشت عنوان کرد و افزود: برای مدیریت مصرف آب از طریق سازمان جهاد کشاورزی تغییر نوع کشت در دستور کار قرار گرفته است.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به مشکلات دامداران گفت: سال جدید علوفه لازم برای دامداران اختصاص داده شده و دام‌های غیرمولد هم از آنان خریداری می‌شود.

کد خبر 5461382

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف آب استانداری ایلام ایلام بوشهر ویروس کرونا ماه رمضان 1401 کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان مسافران نوروزی سانحه تصادف شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد

آفتاب‌‌نیوز :

تصویری جدید از بهرام رادان جلوی آیینه گوشی سامسونگ خود در شبکه‌های مورد توجه قرار گرفت و آیفون نبودن آن باعث تعجب مردم شد. بنابر آنچه در برخی از صفحات فضای مجازی نوشته شده مدل گوشی بهرام رادان، سامسونگ S ۲۴ هست که در بازار ۶۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده