Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@23:34:52 GMT

ترخیص اینترنتی خودرو‌ها در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۴۵۰

ترخیص اینترنتی خودرو‌ها در مازندران

سرهنگ نصراله بیگلری گفت: به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقاء رضایت مندی، اصلاح و ساماندهی فرآیند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی با حذف تشریفات زاید و کاهش هزینه‌ها از طریق ترخیص اینترنتی قابل اجرا خواهد بود.

او می‌گوید: با توجه به قرار گرفتن در ماه ضیافت الهی و تسهیل خدمات به هموطنان در ماه مبارک رمضان، پلیس با حذف تشریفات اداری و پیشگیری از مراجعه مکرر متقاضیان به بخش‌های مختلف، این فرصت را از طریق اینترنت برای شهروندان مهیا ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت کافه بازار "اپلیکیشن پلیس من" را دریافت و از خدمات پلیس بهره‌مند شوند.

به گفته سرهنگ بیگلری شهروندان با نصب و عضویت در این اپلیکیشن به راحتی می‌توانند برخی امور پر کاربرد همچنین استعلام و پرداخت خلافی اتومبیل یا موتورسیکلت، ترخیص خودرو، نوبت دهی، استعلام گواهینامه، نمره منفی و... را بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت آنلاین انجام دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران برخی از تسهیلات این طرح را به شرح ذیل اعلام کرد:

فراهم کردن شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله.

امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث با اخذ تعهد.

هماهنگی با شرکت‌های بیمه در بخشودگی جریمه دیرکرد تمدید و تقسیط خرید بیمه

ترخیص وسایل نقلیه با ارائه مدارک مالکیت توسط مالک یا وکیل وی در صورت نداشتن قبض پارکینگ.

ترخیص وسایل نقلیه توسط مالک یا متصرف قانونی با ارائه و احراز اصالت مدارک وسیله نقلیه و مدارک هویتی مراجعه کننده امکان پذیر میباشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راهور ترخیص خودرو پلیس راه مازندران ترخیص وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز یکطرفه شد

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کد خبر 6096488

دیگر خبرها

  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • چالوس یک طرفه شد
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال