Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج، یکی از اقدامات مهم دادگستری در استان بود که با حمایت و رهنمود‌های رئیس قوه قضائیه بعد از طی مراحل مطالعاتی و شناسایی وارد فاز عملیاتی شد و این آزادسازی‌ها همچنان ادامه دارد. خبرگزاری میزان- حسین فاضلی هریکندی در نشست شهردار و اعضای شورای شهر کرج با اشاره به برخی از اقدامات مجموعه قضایی استان البرز که مرتبط با حوزه شهری است گفت: آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج، یکی از اقدامات مهم دادگستری در استان بود که با حمایت و رهنمود‌های رئیس قوه قضائیه بعد از طی مراحل مطالعاتی و شناسایی وارد فاز عملیاتی شد و این آزادسازی‌ها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان البرز با تاکید بر نقش اقدامات این دادگستری در احیای حقوق عامه افزود: شروع به احداث پارکرود در اراضی آزاد شده حاشیه رودخانه کرج، نمونه‌ای موفق از تعامل مجموعه قضایی با دستگاه اجرایی و شهرداری برای زمینه سازی بهره مندی عموم مردم از زیبایی‌های جاده چالوس و رودخانه کرج است.
وی یکی از مشکلات حوزه شهری را ساخت و ساز‌های غیرمجاز در کرج بیان کرد و متذکر شد: در این زمینه که یکی از معضلات استان است، لازم است اقدامات جدی توسط دستگاه‌های متولی انجام شود و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید ارائه اشتراک جدید به ساخت و ساز‌های غیرمجاز را متوقف کنند.
در ابتدای این نشست شهردار و اعضای شورای شهر کرج با اشاره به تقدیر رئیس دستگاه قضا از اقدامات جهادی و تحولی دادگستری کل استان البرز، مراتب قدردانی مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری از فعالیت‌های عدالت محور دادگستری استان در رفع موانع از بستر و حریم رودخانه کرج، رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی، آزادسازی بستر و حریم رودخانه آتشگاه و هوشمندسازی در پیشگیری و مقابله با تغییرکاربری‌ها را اعلام کردند.     بیشتر بخوانید:     تخریب ساخت و ساز ۵ دستگاه حاکمیتی دیگر در حریم رودخانه کرج/ اخطار به دو دستگاه نظامی برای آزادسازی متصرفات انتهای پیام/ برچسب ها: البرز رودخانه آزادسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: البرز رودخانه آزادسازی دادگستری استان حریم رودخانه استان البرز رودخانه کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از اعضا شورای اسلامی شهر سردشت و رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری این شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، ناصر عتباتی از دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت و رئیس یکی از ادارت تابعه شهرداری سردشت به اتهام رشوه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: وفق دستورات قضائی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی یکی از اعضای شورای شهر سردشت و نیز رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرسی رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایحان‌غربی تاکید کرد: مبارزه با فساد با قاطعیت در جریان است و اجازه نخواهیم داد کسی با سو استفاده از مقام و موقعیت شغلی خود قوانین را زیر پا بگذارد.

کد خبر 748672

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • توسعه متوازن و عدالت‌محور، نگاه شورای ششم به مسائل شهری
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم باز شد
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز