Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@17:30:57 GMT

معدن متخلف در «للجار» مرزن‌آباد پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۶۲۰

معدن متخلف در «للجار» مرزن‌آباد پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هرگونه فعالیت معادن بنا بر مجوز و محدوده قانونی خواهد بود، اظهار کرد: فعالیت همه معادن در بخش مرزن‌آباد زیر نظر بخشداری بوده و برای همه آنها پرونده تشکیل خواهد شد.

 

 وی در ادامه به رانش زمین در محدوده للجار اشاره کرد و گفت: طی بازدید مسژولان مربوطه به همراه رئیس  دادگاه، نمایندگان منابع طبیعی، صنعت و معدن و پلیس اماکن تصمیم بر پلمب دستگاه‌ها و تعطیلی کارخانه گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی با اشاره به اینکه هدف ما پیگیری مطالبات مردمی و جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی است، گفت: با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار چالوس در پایان ضمن بیان اینکه ما در سرمایه‌گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت حمایت می‌کنیم، تاکید کرد: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی لازمه ادامه فعالیت در این زمینه است.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: منابع طبیعی فرماندار چالوس علی قاسمی مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • زنده گیری و رهاسازی سه سر تمساح در جنوب سیستان و بلوچستان
  • محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های شمالی کشور
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر