Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر فارس گفت: همکاری منسجم و تعامل هدفمند با مسئولان شهر شیراز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی برقرار است و همواره آماده‌ایم در هر موضوعی که نیاز به کمک باشد با تمام ظرفیت‌های موجود وارد میدان شویم.

سردار سرتیپ یدالله بوعلی پنج‌شنبه ۱۸ فروردین در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مزین شدن نام شیراز به عنوان مهم " سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» " مسئولیت سنگین متولیان امور فرهنگی و اجتماعی در سطح این کلانشهر را گوشزد می ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اهمیت توجه ویژه مسئولان و مدیران شیراز به محلات محروم این کلانشهر، بیان کرد: امکانات و ظرفیت‌های سپاه فجر و بسیج فارس آماده هم افزایی با سایر سازمان‌ها و نهادها در راستای خدمات رسانی به مردم و امور عام المنفعه است.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه بصورت هدفمند پروژه‌های محرومیت زدایی متعددی را در محلات محروم شیراز برنامه ریزی و اجرا کرده است، افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی و اجرای پروژه‌های عمرانی عام المنفعه در این مناطق یکی از موضوعات مهم پیش روی سازمان‌ها و نهادهای مسئول در کلانشهر شیراز است و بویژه سپاه فجر در این زمینه طرح‌های مهمی در دست اجرا دارد.

بوعلی با اشاره به پروژه‌های متعدد محرومیت زدایی در سطح محلات محروم و همچنین حضور گروه‌های جهادی بسیج در کنار اقشار نیازمند، گفت: امروز همکاری منسجم و تعامل هدفمند بین سپاه فجر و مسئولان شهر شیراز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خدمت رسانی به اقشار محروم برقرار است و همواره آماده‌ایم در هر موضوعی که نیاز به کمک باشد با تمام ظرفیت‌های موجود وارد میدان شویم.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار با بیان اینکه تعامل مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز با سپاه فجر قابل توجه و در سطح بسیار خوبی است، گفت: تمام تلاش و اهتمام اعضای شورای اسلامی شهر شیراز برنامه ریزی هدفمند و اجرای طرح‌های عمرانی و برنامه های تاثیرگذار فرهنگی و اجتماعی در سطح محلات این کلانشهر بخصوص مناطق کم برخوردار است.

سید احسان اصنافی، شهردار شیراز نیز در این دیدار با تشریح اقدامات شاخص شهرداری شیراز در راستای خدمات رسانی به شهروندان، گفت: مجموعه شهرداری شیراز بر اساس برنامه‌های توسعه شهری و با روحیه جهادی در سال ۱۴۰۱ تمام تلاش خود را برای ارائه هر چه بهتر خدمات به شهروندان شهر شیراز بکار می‌گیرد و همکاری ما با نهاد سپاه برای ارتقا رضایت شهروندان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سپاه فجر فارس شورای اسلامی شهر شیراز شهرداری شیراز استانی سیاسی شورای اسلامی شهر شیراز کاهش آسیب های اجتماعی سپاه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد متکدیان معتادند

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد گفت: براساس آمارهای سال گذشته، تست اعتیاد بیش از ۴۰ درصد متکدیان جمع‌آوری شده، مثبت بوده است. - اخبار استانها -

مهدی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد با بیان اینکه تکدی‌گری به عنوان یک آسیب اجتماعی شناخته می‌شود، اظهار داشت: طبق قانون، شناسایی و جمع‌آوری متکدیان در معابر شهری، با همکاری نیروی انتظامی را در معاونت اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد در دستورکار خود داریم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 4700 متکدی در سطح شهر شناسایی و به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شده‌اند، گفت: 75 درصد این افراد «آقا»، 19 درصد «بانوان» و 6 درصد هم کودکان زیر 18 سال هستند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد افزود: متاسفانه تست اعتیاد بیش از 1890 نفر از متکدیان، مثبت بوده که با هماهنگی مقام قضایی و همکاری بهزیستی به کمپ‌های درمان اعتیاد رایگان و دولتی تحویل شده‌اند.

ابراهیمی تصریح کرد: علاوه بر این، ساماندهی متکدیان اطراف حرم مطهر رضوی نیز با همکاری مسئولین مربوطه صورت گرفته در همین قالب، بیش از 790 نفر به مرکز رسیدگی به آسیب‌دیدگان اجتماعی منتقل شدند.

ابراهیمی اظهار کرد: متاسفانه شایع‌ترین موضوع در پدیده تکدی‌گری، سوءاستفاده از احساسات زائرین و مجاوران است که متکدیان حرفه‌ای با شیوه‌های متنوع و مختلفی همچون استفاده از عروسک به‌جای نوزاد و تغییر ظاهر از مرد به زن، به تکدی‌گری می‌پردازند.

وی گفت: سالمندان و زنان، بیش از سایر گروه‌های سنی در معابر و چهارراه‌ها حضور دارند و دلیل آن هم، کمک بیشتر مردم به این گروه‌های سنی است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • وجود ۷ هزار نقطه بی‌دفاع شهری در اصفهان
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند