Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@12:20:30 GMT

10تن خرمای فاسد کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۷۸۷

فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۰ تن خرمای فاسد و غیر بهداشتی خبر داد. ناطقان: توحید فارسی  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر نگهداری و توزیع خرمای غیر بهداشتی و فاسد توسط فردی در سطح شهر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.  

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه افزود: ماموران پس از تحقیقات تکمیلی و اطمینان از صحت موضوع، با هماهنگی مقام قضایی ضمن شناسایی انبار فرد مورد نظر در یک عملیات ویژه به همراه عوامل بهداشت و تعزیرات شهرستان در بازرسی از این انبار ۱۰ تن خرمای فاسد و غیربهداشتی را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی و محل مربوطه نیز با حضور نهادهای ذیربط پلمب شد.

 فارسی با اشاره به نظر کارشناسان که ارزش این محموله را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بر آورد کرده‌اند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و یا کسب اخباری در این خصوص، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند. 
منبع: مشرق برچسب ها: خرمای فاسد ، کشف ، غیر بهداشتی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خرمای فاسد کشف غیر بهداشتی خرمای فاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • گرده افشانی ۲ هزار و ۴۵۰ هکتار از نخلستان های خفر
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد