Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@13:41:50 GMT

نرخ کرایه سرویس‌های مدارس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۸۸۶

نرخ کرایه سرویس‌های مدارس اعلام شد

ایسنا/اردبیل رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تصویب اعضای شورای شهر نرخ کرایه حمل و نقل اعم از تاکسی و اتوبوس در شهر اردبیل 50 درصد افزایش می‌یابد.

جواد انصاری در بیست و ششمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان و بهار قرآن اظهار کرد: حرکت اخیر عده‌ای از دست‌پرورده‌های استکبار جهانی را در به شهادت رساندن طلاب در حرم رضوی محکوم می‌کنیم و بر این باوریم چنین اقدامات شنیع نمی‌تواند بین اهل تسنن و تشیع اختلاف بیفکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: همواره وحدت و همگرایی امت اسلامی می‌تواند زمینه پیشبرد اهداف عالی را فراهم کند که در این زمینه دشمنان تلاش می‌کنند تا به هر شکل ممکن این وحدت و انسجام را به هم بزنند.


رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل به تلاش اعضای شورای شهر در سال گذشته در قالب جلسات فشرده صبح و عصر در تصویب بودجه، تعرفه و متمم سال گذشته اشاره کرد و گفت: برای اولین بار موفق شدیم تا بودجه پیشنهادی شهرداری را بدون کم و کاستی تصویب کرده و برای اجرا به شهردار در سال‌جاری ابلاغ کنیم.


انصاری افزود: انتظار می‌رود شهرداری از همین روزهای نخست سال و به شکل مناسب لایحه بودجه را عملیاتی کند تا انحرافی را در روند اجرای آن شاهد نباشیم.


وی در مورد مصوبه اعضای شورای شهر مبنی بر افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در شهر اردبیل خاطرنشان کرد: با نظر اعضای شورای شهر اردبیل مقرر شد تا تاکسی‌های درون شهری و اتوبوس‌ها تا 50 درصد افزایش قیمت داشته باشند و تاکسی‌های دربستی و فرودگاه نیز 36 درصد افزایش نرخ خواهند داشت.


انصاری با بیان اینکه اعضای شورای شهر با در نظر گرفتن تورم شدید، افزایش هزینه رانندگان در حمل و نقل عمومی به ویژه خرید لاستیک، سایر امکانات و تجهیزات و همچنین وضعیت درآمدی مردم نرخ تاکسی را برای سال جدید مصوب کردند، ادامه داد: این نرخ نسبت به شهرهای همجوار بسیار پایین است و ما سعی کردیم با در نظر گرفتن شرایط رانندگان و عموم مردم افزایش 50 درصدی را اعمال کنیم.


وی ضرورت توسعه فضای سبز را در مناطق مختلف شهر به صورت عادلانه یادآور شد و اضافه کرد: شورا و شهرداری تلاش می‌کنند تا در سال‌جاری در همه مناطق شهر اردبیل از میراشرف گرفته تا شهرک کوثر، پیله‌سحران و داخل شهر توسعه فضای سبز را با آزادسازی باغ شریعت انجام دهد که این کار قطعا با رضایت مردم همراه خواهد بود.


انصاری همچنین به تعیین نرخ جدید سرویس مدارس نیز اشاره کرد و گفت: قرار شد تا با توجه به فعالیت مجدد مدارس به شکل حضوری، سرویس مدارس نیز از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کند که نرخ 3 ماهه اول سرویس مدارس 250 هزار تومان به صورت ماهانه برای هر فرد در نظر گرفته شده و نرخ مینی‌بوس نیز ماهانه 3 میلیون تومان به ازای هر سرویس اعمال خواهد شد.


رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه ترافیک روزهای آینده مردم اردبیل را اذیت کرده است، بیان کرد: به نظر می‌رسد در ترافیک اخیر پلیس قصور داشته چرا که کمترین مأمور پلیس را در مناطق پرترافیک شهر شاهد هستیم در حالی که پلیس می‌تواند به این وضعیت ترافیک شهر اردبیل که اسباب نارضایتی مردم شده، سر و سامان بدهد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نرخ تاکسی های اینترنتی نرخ سرویس مدارس شوراي شهر شهرداري اعضای شورای شهر شهر اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   

محمد خانچی معاون امور هماهنگی استاندار خوزستان امروز در همایش روز شوراها که در سالن شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد؛ گفت: حمایت و توجه ویژه استاندار خوزستان از موضوعات عمرانی شهری و روستاها استان موجب ابجاد تحول در این حوزه شده است.

او افزود: با شروع دولت سیزدهم اعتباراتی که سال های سال به خوزستان پرداخت نشده بود به این استان تزریق شد و می تواند در کارنامه و عملکرد مجموعه شوراها و شهرداری تاثیر مثبتی داشته و امیدواریم در یک سال باقیمانده بتوانیم تحول جدی و اساسی را در سطح منطقه ایجاد کنیم.

آقای خانچی ادامه داد: شوراها مجموعه شورای شهر و روستا هستند نه شورای شهرداری، شورایی موفق است که مسائل منطقه خود را آمارگیری کرده و برای برطرف کردن آن ها راهکار ارائه دهد، شبانه روز به دنبال شهردار بودن و پرداختن به مسائل حاشیه ای شهرداری شهرداری نشان از ضعف عملکردی شوراها دارد.

معاون امور هماهنگی استاندار خوزستان گفت: شورای شهر و مجموعه شهرداری باید در کنار مردم بودن را تمرین کنند، از نگاه مردم شهر را اداره کنند و از نظرات آن ها استفاده کنند تا موفق شوند. 

این مقام مسئول افزود: نقش شوراها در تصمیم‌گیری‌های کلان مدیریت شهری و روستایی ابعاد مختلف دارد که یک بخش آن خدمات عمومی است و شوراها باید در سایر حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و رفع آسیب‌های اجتماعی که مردم را رنج می‌دهد هم نقش‌آفرین باشند و منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را سرعت بخشیده، از اینرو بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند. 

محمد خانچی یادآور شد: اعتباراتی تحت عنوان عوارض آلایندگی به استان پرداخت می شود محدود است و ممکن است در مرحله های بعدی دیگر این اعتبارات به استان تعلق نگیرد، ضرورت دارد شهرداری ها با خلق منابع جایگزین از وابستگی به این اعتبارات خودداری کنند. 

او در پایان با اشاره به شعار سال و تحقق آن اضافه کرد: شوراها با برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی تولید، ایجاد بازارچه‌های مرزی و توجه به اقتصاد دریا و اقتصاد گردشگری، توسعه فعالیت‌ها در حوزه آبزیان و رونق معادن و کشاورزی، می‌توانند ثروت‌های هنگفت موجود در کشور را از قوه به فعل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند