Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@22:05:18 GMT

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در هورالعظیم

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۲۹۴۲

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در هورالعظیم

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از درگیری مسلحانه مرزبانان استان خوزستان با باند قاچاق سلاح و مهمات در منطقه مرزی هورالعظیم خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای طرح انسداد مرز و جلوگیری از قاچاق در نوار مرزی و به دنبال اطلاع مأموران هنگ مرزی دشت آزادگان مبنی بر ورود یک محموله سلاح جنگی از هورالعظیم به داخل خاک کشورمان، تحقیقات اطلاعاتی گسترده‌ای جهت شناسایی و دستگیری عاملان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نتیجه ۷۲ ساعت تلاش بی وقفه مرزبانان غیور استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(ع) در مناطق مرزی و اجرای گشت و کمین‌های هدفمند سرانجام باند مورد نظر پس از ورود به منطقه مرزی هورالعظیم در کمین مأموران قرار گرفت که در یک درگیری مسلحانه سنگین باند قاچاقچی مورد نظر منهدم و دو نفر از اشرار مسلح که در این درگیری زخمی شده بودند نیز دستگیر شدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه در این عملیات یک قایق موتوری نیز توقیف شد، اظهار کرد: در این درگیری مسلحانه ۳۰ قبضه سلاح جنگی، کلت کمری به همراه ۶۰ تیغه خشاب کشف شد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان به همراه محموله کشف شده به مراجع قضائی تحویل شدند.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور باند قاچاق اسلحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۲۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از شهادت دومین مرزبان مجاهد حادثه هنگ مرزی بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی استان کردستان، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: ستوان‌دوم جلال اعتماد از مرزبانان غیور هنگ مرزی بانه که در درگیری با گروهک معاند به شدت مجروح و در بیمارستان شهرستان بانه مورد عمل جراحی قرار گرفته بود، ساعاتی پیش به دلیل شدت جراحت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و هم‌رزمانش، افزود: در خط مقدم دفاع از خاک کشور مرزبانان از جان مایه گذاشته و لرزه بر پیکره مجرمان و متجاوزان مرزی انداخته‌اند و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، شهید ستوان‌دوم جلال اعتماد، از مرزبانان هنگ مرزی بانه، بامداد پنجشنبه دوازدهم اردیبهشت سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح شد که ساعاتی پیش به دلیل شدت جراحات به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید اعتماد متأهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

در این حادثه یک مرزبان دیگر، به نام فرزین بلیان، سرباز وظیفه اهل استان کرمانشاه نیز دو روز پیش به شهادت رسیده بود.

کد خبر 750430

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت
  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روس‌ها
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان