Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@13:51:12 GMT

پخش سری جدید مستند «حدیث سرو» از شبکه یک

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۱۰۶

پخش سری جدید مستند «حدیث سرو» از شبکه یک

مجموعه مستند بازسازی «حدیث سرو» با روایتی نو از زندگی ۳ شخصیت دینی و عارف سالک از شبکه یک پخش می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، عبدالکریم عرشی، نویسنده و تهیه کننده مجموعه مستند «حدیث سرو» در رابطه با روند تولید این مجموعه گفت: در این مجموعه در هر ۶ قسمت با شخصیت و زندگی یکی از آیات عظام، آیت الله تألهی همدانی، آیت الله سید احمد خوانساری و آیت الله سید محمد تقی خوانساری آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عرشی با بیان اینکه سری جدید این مجموعه مستند بازسازی در مجموع در ۱۸ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تهیه شده است افزود: کار تحقیقات و نگارش این مجموعه از سال ۹۶ تا ۹۹ انجام شده و تصویربرداری آن در شهر‌های قم، تهران و همدان صورت گرفته است.
گفتنی است این مجموعه که از تولیدات سیما فیلم است، در ماه مبارک رمضان، هر هفته از شنبه تا چهارشنبه حدود ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شبکه یک سیما صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مستندهای تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی شبکه دو، جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

در این قسمت از برنامه شخصیت جدیدی به نام «غرغر خان» وارد باغ شادونه می‌شود و لحظات شیرینی را به همراه خاله شادونه و بقیه شخصیت های باغ شادونه برای کودکان رقم می‌زند.

در هر قسمت از «باغ شادونه» ماجراهای جدیدی اتفاق می‌افتد که مهارت‌های کودکانه و مفاهیم اخلاقی، دینی، فرهنگی و اجتماعی را در قالب داستان‌هایی شاد و هیجان‌انگیز به بچه‌ها آموزش می‌دهد.

«باغ شادونه» کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن مناجاتی، کارگردانی علی مختارزاده و اجرای ملیکا زارعی است که جدیدترین قسمت آن پنجشنبه ۶ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۱۵ پخش و جمعه در همان ساعت تکرار می‌شود.

کد خبر 6088399 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»
  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر