Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین سلطانی زرندی در اولین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان ریگان در سال جدید که در محل دادگستری این شهرستان، برگزار شد، گفت: با ورود شورای حفظ حقوق بیت المال، ۴۷۰ هکتار از اراضی شهر محمد آباد در شهرستان ریگان تعیین تکلیف شدند که این مهم، باعث کاهش پرونده‌های اختلافات ملکی در سطح شهرستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: خوشبختانه یکی از ثمرات جلسات قبل شورای حفظ حقوق بیت المال، تعیین تکلیف اراضی شهر محمد آباد بود و به زودی شاهد ایجاد نقشه جامعی از کل قطعات املاک پلاک محمدآباد خواهیم بود.

این مقام قضایی تاکید کرد: با تحقق کامل این فرآیند، یقینا دست افراد سودجو و زمین خوار از تعدی به اراضی ملی و دولتی قطع خواهد شد.

او از همکاری فرمانداری و ادارات دولتی متولی به منظور تعیین تکلیف این اراضی قدردانی کرد و گفت: معضلات موجود در بحث زمین در سطح شهرستان عوامل متعددی دارد که یکی از این عوامل، واگذاری‌های بدون ضابطه از طرف بعضی از ارگان‌ها بوده که مجموعه قضایی شهرستان درحال حاضر به دنبال حل این مشکل است.

 رییس دادگستری شهرستان ریگان همچنین از اختصاص شعبه اول حقوقی این شهرستان به منظور رسیدگی به پرونده‌های ملکی خبر داد و گفت: در این شعبه پرونده‌های افراز اراضی (افراز عبارت است از جدا کردن سهم مشاع (مشترک) شرکا از یکدیگر)  و اختلافات بین ادارات دولتی با مالکان خصوصی در حال رسیدگی است و امیدواریم با صدور آرای متقن مشکلات موجود مرتفع شود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اراضی ملی دادگستری کرمان تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب یزد

پس از انتقاد محمدصالح جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ از وضعیت رها شده پساب یزد و احتمال بروز مشکلاتی برای مردم شاهدیه، زارچ و اشکذر، نشست تعیین تکلیف این منطقه برای رفع مشکل موجود، با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای استان در دفتر این نماینده برگزار شد.

مدیرعامل آبفای استان یزد و شرکت آب منطقه‌ای استان هر یک به بیان گزارشی از وضعیت پساب و میزان اختصاص یافته به مجموعه‌های مختلف ارائه کردند.

جوکار در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و بخشی هم در منطقه رسوب می‌کند.

وی افزود: ۱۰۰ لیتر بر ثانیه از پساب به شرکتی تعلق دارد که فاضلاب شهر یزد را تکمیل خواهد کرد.

این نماینده ادامه داد: شرکت‌هایی که پساب به آن تخصیص یافته، اگر میزان مشخص شده را انتقال ندهند، علاوه بر جریمه، تخصیصی آنها به صورت تغذیه سفره‌های زیرزمینی به صورت مصنوعی با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و موسسه کوثر انجام پذیرد.

جوکار اظهار داشت: در خصوص تعیین تکلیف بخش باقی مانده دیگر از این پساب نیز مقرر شد به صاحبان تخصیص اخطار داده شود تا نسبت به انتقال آن در اسرع وقت اقدامات لازم را دنبال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اردوگاه«سی پی» سوادکوه بعد از ۳۰ سال در دولت سیزدهم انجام شد
  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • تعیین تکلیف ۱۰ هزار و ۶۰۰ کانتینر کالای متروکه در هرمزگان
  • رفع تداخلات ۲۳ هزار هکتار اراضی ساری
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین