Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت AFC سعید عزت‌اللهی و احمد نوراللهی را در میان ستارگان جذب شده در نقل و انتقالات قرار داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ در حالی آغاز خواهد شد که ۲ بازیکن ایرانی در تیم‌های الغرافه و شباب الاهلی حضور دارند. این بازیکنان مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته‌اند و در بین خریدهای منتخب تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان جای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش Afc از جانگ هیون‌سو، اتابک شوکوروف، نام تائه‌هی و مارتین بویل در کنار ۲ ستاره ایرانی نام برده شده که «می‌توانند تغییر را در بازی رقم بزنند» و جزو بازیکنان آسیایی هستند که خارج از کشور خود فوتبال را ادامه می‌دهند. در قسمت مربوط به نوراللهی آمده: «در آگوست ۲۰۲۱ شباب الاهلی با جذب مهدی قایدی و احمد نوراللهی به‌ترتیب از استقلال و پرسپولیس، سنت قدیمی خرید بازیکن از ایران را از سر گرفت. از بین این دو، نوراللهی زودتر فرم ایده‌آل را در دبی پیدا کرد؛ مثل علی کریمی که بهترین بازیکن تاریخ شباب الاهلی بوده. او که ۲ بار با پرسپولیس به فینال آسیا رسید، در ۱۸ بازی از ۲۰ بازی ممکن شباب الاهلی به میدان رفت.» همچنین AFC با تمجید از عزت‌اللهی نوشت: «یکی دیگر از هافبک‌های ایرانی که مسیر پر پیچ و خم فوتبال در حوزه "خلیج فارس" را در پیش گرفت، سعید عزت‌اللهی بود. برخلاف نوراللهی، بازگشت عزت‌اللهی به فوتبال آسیا در ۲۵ سالگی، پس از حضور در لیگ‌های مختلف روسیه، دانمارک، بلژیک، اسپانیا و انگلیس انجام شد. در شروع زندگی در قطر، یک مصدومیت سراغ عزت‌اللهی آمد اما او دو هفته پیش از لیگ قهرمانان به میادین بازگشت و آماده نقش آفرینی در ترکیب تیمش خواهد بود.» انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان شباب الاهلی عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی الوحده در حضور نوراللهی

تیم فوتبال الوحده ابوظبی در خانه حریف انتهای جدولی لیگ برتر فوتبال امارات به تساوی رضایت داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الوحده در بیست‌ویکمین دیدارش در فصل جاری لیگ برتر امارات جمعه شب در خانه الامارات نتیجه تساوی بدون گل را به دست آورد. الوحده مهمترین فرصت گلزنی‌ را در دقیقه 60 توسط عمر خریبین از روی نقطه پنالتی از دست داد.

احمد نوراللهی در ترکیب اصلی الوحده برابر الامارات بازی کرد.

در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ برتر امارات الوحده با 35 امتیاز چهارم است.

تساوی اتحاد کلبا با گلزنی قایدی + فیلم

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • حزباوی در تیم منتخب هفته لیگ قطر