Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم یادبود شهدای حمله موشکی به بیمارستان بهرامی با عنوان یادواره آلاله‌ها با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در بیمارستان فوق تخصصی کودکان بهرامی در تهران برگزار شد.

به گزارش ایمنا، برگزاری برنامه گروه سرود نوجوانان، مدیحه‌سرایی اهل بیت (ع)، بیان خاطرات حمله موشکی به بیمارستان و پرچم گردانی حرم مطهر امام رضا (ع) توسط خادمان حرم رضوی از برنامه‌های این مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این یادواره از خانواده شهدایی که توسط حمله موشکی رژیم بعث عراق به شهادت رسیدند با لوح تقدیر به امضای دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در حمله موشکی رژیم بعث عراق در ۱۷ فروردین سال ۱۳۶۷ به بیمارستان کودکان بهرامی شهید علیرضا دهخوار قانی، شهید رمضان شمس الدینی، شهید منوچهر اکبری، شهید نقی گندمی، شهید صفرعلی شهرآبادی، شهید کودک ایمان ضیایی و شهید کودک علی نوری به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

کد خبر 566695

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیمارستان بهرامی تهران حمله موشکی جنگ تحمیلی دفاع مقدس کودکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حمله موشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه‌های هشدار شلیک موشک در بندر اشغالی ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

دریافت 501 KB

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • فیلم/ حمله موشکی به بندر اشغالی ایلات
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید