Web Analytics Made Easy - Statcounter

علما و روحانیون اهل سنت و تشیع شهرستان خنج در بیانیه‌ای حمله به روحانیت در حریم رضوی را محکوم کردند.

در این پیام آمده است، در این چند روز اخیر یعنی در آخرین روز ماه شعبان و در سومین روز از ماه ضیافت الهی ملت شریف ایران شاهد به شهادت رسیدن فرزندان روحانی خود از عزیزان اهل سنت و تشیع در شهرستان گنبد کاووس ودر حرم مطهر رضوی (ع) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار دیگر دستان پلید استکبار جهانی این دشمن اصلی اسلام و مسلمین به خون پاک روحانیت مجاهد آلوده شد. این اقدام ددمنشانه ثابت کرد که دنیای استکبار با وجود ابهت پوشالی و خودساخته تنها مانع زیاده‌خواهی خویش را امت واحده و مقتدر اسلامی می‌داند.

به شهادت رساندن روحانیون مجاهد شیعه با زبان روزه و درحال عبادت در حرم امام رئوف در ادامه شهادت دو روحانی عزیز اهل سنت در گنبد کاووس در واقع بخش دیگری از نقشه شوم آمریکایی- صهیونیستی جهت ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی است که به لطف خداوند این نقشه شوم نیز مانند سایر دسیسه‌ها نقش بر آب خواهد شد و ملت شریف و عزیز ایران اسلامی فریب این توطئه‌ها را نخواهد خورد.

اقدامات اخیر در راستای ایجاد تفرقه بین امت اسلامی به خوبی ضرورت وحدت بیش از پیش در جامعه اسلامی را نمایان ساخته و لزوم تلاش جهت حفظ این گوهر نورانی را گوشزد مینماید.

اینجانبان به نمایندگی از علما و روحانیون اهل سنت و شیعه و مردم غیور شهرستان خنج ضمن محکوم نمودن این جنایت‌ها و تعرض به ساحت نورانی علی بن موسی الرضا (ع) شهادت این عزیزان را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده‌های محترم آنان و امت خداجوی ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از دستگاه‌های مسئول خواهان شناسایی و مجازات عاملان پیدا و پنهان این جنایت بزرگ هستیم.

فردی تکفیری روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم (ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرده و آنان را به شدت مجروح کرد.

به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر شامل حجج اسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شده اند.

هر سه روحانی مزبور، که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن در منطقه قلعه ساختمان (شهرک شهید رجایی) از مناطق حاشیه شهر مشهد بوده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه حرم رضوی علمای شیعه و اهل سنت محکومیت حادثه تروریستی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد

  به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: دیروز ۳۳ فقره تصادف جرحی و ۲۵۷ فقره تصادف خسارتی در کلانشهر مشهد رخ داده است.   سرهنگ سیدرضا اسدنژاد افزود :مرتکبان ۶ هزار و ۷۳۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۴۲۲ فقره از این تعداد تخلفات حادثه ساز است.   وی ادامه داد: ۶۲ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز توسط پلیس راهور توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.   سرهنگ اسدنژاد افزود: سرعت بالا و حرکات نمایشی از مهمترین تخلفات حادثه ساز هستند که حوادث مرگ آفرین در پی دارند، لذا رانندگان باید از انجام این تخلفات به صورت جدی پرهیز کنند.   روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد تردد می کنند.      

 

دیگر خبرها

  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۷ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • حمله به نمازگزاران در گذره هرات افغانستان/ ۶ نفر شهید شدند
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد