Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:50:34 GMT

همه اعضای شورای شهر از شهردار تبریز حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۴۷۱

همه اعضای شورای شهر از شهردار تبریز حمایت کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: همه‌ی اعضای شورای شهر باید از شهردار تبریز حمایت کنند تا شهردار جدید بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

علیرضا منادی روز پنجشنبه، ۱۸ فروردین، در آئین تکریم و معارفه‌ی سرپرست سابق و شهردار جدید کلان‌شهر تبریز که با حضور مسئولین استانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: تبریز شهری است که اولین شهرداری در آن شکل‌گرفته و این شهر در ۱۰۰ سال اخیر همواره در بسیاری از امور پیشگام بوده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آذربایجان و تبریز در حوزه‌های مختلف علمی، شعر، هنر، ورزش و ... همواره اول بوده‌است و اعضای شورای شهر نیز در تخصص‌های مختلف از سوی مردم انتخاب‌شده‌اند و با وجود این‌که گام‌های بزرگی در تبریز برداشته‌شده است، اما متأسفانه در ۱۵ سال اخیر غفلت‌هایی صورت گرفته و عقب‌ماندگی‌هایی به‌وجودآمده است که باید جبران شود.

وی تاکید کرد: شورای شهر یک پارلمان محلی است و باید بین تمامی اعضای شورا محبت وجود داشته باشد و اعضای شورا باید محکم و استوار پشت شهردار ایستاده و از او حمایت کنند.

منادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همدلی و اتحاد بین اعضای شورا و شهردار باعث می‌شود شهردار راحت‌تر وظایف خود را انجام دهد اما اگر فرد یا افرادی مانع تراشی کرده و مشکل به وجود بیاورد، شهردار نمی‌تواند آن‌طور که باید کار کند و ما از تمامی مسئولین انتظار داریم از شهردار حمایت کنند.

نماینده مردم تبریز آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خاتمه تاکید کرد: متأسفانه مشکلات معیشتی مردم بسیار زیاد است و بسیاری از دزدی‌ها و نابسامانی‌ها در اثر این مشکلات به‌وجودآمده است و ما معتقد هستیم اقتصاد دانش بنیان بهترین راه برای حل مشکلات معیشتی  است و مجلس شورای اسلامی نیز تمام‌قد حامی اقتصاد دانش بنیان و همچنین رشد و شکوفایی شهرها ازجمله کلان‌شهر تبریز است. 

به‌گزارش ایسنا، در پایان این مراسم  از خدمات مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز تقدیر و یعقوب هوشیار به‌عنوان شهردار جدید کلان‌شهر تبریز معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداري شهرداری تبریز حمایت کنند شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است

شهردار مبارکه گفت: بخش عمده‌ای از پیشرفت‌های اخیر مدیریت شهری در اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به شهروندان، نتیجه تعامل موثر اعضای شورای شهر و شهرداری است.

محمدمهدی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز شورا به همه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: پیشرفت و جهش سرانه‌های شهری نتیجه تنها بخشی از تلاش و همدلی اعضای شورای شهر با مدیریت شهری در دوره ششم است.

وی دغدغه‌مندی و کوشش مجدانه برای رفع نیازهای عمومی شهروندان را از مشخصه‌های اجتناب‌ناپذیر شورای شهر مبارکه در دوره ششم عنوان کرد و افزود: مدیریت شهری مبارکه در سال‌های اخیر به موفقیت‌های کم نظیری دست پیدا کرده و بطور قطع اگر در زمینه‌های عمرانی و فرهنگی شانه به شانه شهرهای بزرگ می‌زنیم نتیجه درایت و دقت عمل نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر است.

شهردار مبارکه، وفاق، همدلی، برادری و پرهیز از حاشیه‌ها را رمز موفقیت شوراها دانست و خاطرنشان کرد: شوراها نماد بارز مردم سالاری دینی در کشور هستند و اهمیت روز افزون شوراها در عرصه مدیریت شهری بر هیچ کسی پوشیده نیست.

احمدی با اشاره به اینکه اتکا به آرای مردمی به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی نظام اسلامی در شوراها متجلی می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری همواره برادرانه و بر اساس اصول و موازین قانونی به حرکت خود برای رسیدن شهر به شرایط ایده آل حرکت می‌کنند.

وی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر مبارکه ابراز امیدواری کرد: در سایه بهره‌مندی از خرد جمعی برای تحقق اهداف توسعه شهر و خدمت بیش از پیش به شهروندان، گام‌های بلندی برداشته شود.

کد خبر 748773

دیگر خبرها

  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است