Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@21:04:07 GMT

ترخیص وسایط نقلیه توقیفی به صورت اینترنتی در فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۵۶۹

ترخیص وسایط نقلیه توقیفی به صورت اینترنتی در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ صادق سلیمی صبح امروز اظهار داشت: به منظور تسریع در ارائه خدمات، ارتقاء رضایتمندی مردم و توسعه سرمایه‌های اجتماعی، تکریم مردم و حفظ حقوق شهروندی و همچنین کاهش هزینه‌ها با توجه به حرکت پلیس به سمت هوشمندسازی، ارائه ثبت درخواست ترخیص وسایل نقلیه به صورت کاملا غیرحضوری (اینترنتی) به عنوان یکی از برنامه های هوشمند سازی پلیس راهور در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: مالکینی که متقاضی ترخیص غیرحضوری و اینترنتی وسایط نقلیه خود هستند می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز، با استفاده از برنامه کاربردی "پلیس من" در بستر اینترنت تلفن همراه پس از احراز هویت و درخواست خود را ثبت کنند. ضمنا افرادی که قبلا با حضور در دفاتر پلیس+10 احراز هویت شده اند، نیازی به احراز هویت مجدد ندارند.

رئیس پلیس راهور استان فارس خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این سامانه مالکان بدون نیاز به پلیس +10 می‌توانند به صورت گام به گام از طریق برنامه مذکور نسبت به ترخیص وسایط نقلیه توقیفی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/د

منبع: فارس

کلیدواژه: پلیس هوشمند رئیس پلیس راهور استان فارس ترخیص وسائط نقلیه توقیفی سامانه پلیس من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: روز خلیج فارس یادآور یکی از مجموعه فتوحات گسترده ملت ایران در طول تاریخ است.

وی با تأکید بر اینکه روز خلیج فارس و اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه درست مثل روزهایی که مغول‌ها، یونانی‌ها و رومی‌ها از ایرانیان شکست خوردند بزرگ و مهم است افزود: فتح خلیج فارس به‌دست دلاوران ایرانی در سال 1622 میلادی مثل فتح خرمشهر است و اهمیت زیادی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: این روز نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است و امروز ما وظیفه مهمی را برای دفاع از نام، محیط زیست و مردمان ساکن در این منطقه به‌عهده داریم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما زنده نگه‌داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است که این هویت و تاریخ نشانه‌هایی مثل موسیقی، فرهنگ و آداب و رسوم دارد.

دوستی گفت: روز 10 اردیبهشت ماه که روز فتح جزیره هرمز و حاکمیت ایرانیان بر تمام خلیج فارس است بهانه‌ای است که ما به این فرهنگ بپردازیم و یاد و نام خلیج همیشه فارس را زنده نگه‌داریم.

انتهای پیام/864+

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان
  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • همایش علمی خلیج فارس هویت ملی و تاریخی
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم