Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:11:29 GMT

بررسی ۱۱۱ فقره اظهار نامه صادراتی و وارداتی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۳۶۲۶

بررسی ۱۱۱ فقره اظهار نامه صادراتی و وارداتی در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه قنبریان امروز پنج شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: در سال گذشته ۱۱۱ اظهار نامه صادراتی و وارداتی توسط کارشناسان اداره کل استاندارد بررسی شد.

وی افزود: ۹۸ فقره از این اظهارنامه‌ها مربوط به انطباق با کالاهای صادراتی و ۱۳ مورد هم مربوط به اظهارنامه وارداتی بوده است.

مدیرکل استاندارد لرستان اظهار کرد: بر اساس ماده هفت قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کنترل کیفیت کالاهای صادراتی مشمول استاندارد اجباری به منظور فراهم کردن امکان رقابت با کالاهای مشابه خارجی و حفظ بازارهای بین المللی، و هم چنین کنترل کنترل کیفیت کالاهای وارداتی به منظور جلوگیری از ورود کالاهای نامرغوب و حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان داخلی، از وظایف استاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5461508

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره استاندارد لرستان خرم آباد ویروس کرونا ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ماه مبارك رمضان خراسان رضوی مشهد آمار کرونا بازگشایی مدارس گرگان سانحه تصادف مسافران نوروزی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی نوبت صبح امروز_ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت_ مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

نمایندگان مجلس روز گذشته و در جریان بررسی گزارش کمیسیون تلفیق درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» را تصویب کردند.

جدول شماره ۸ مربوط به «برآورد تملک دارایی‌های مالی» نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

گزارش کمیسیون تلفیق درباره ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.

کد خبر 749236

دیگر خبرها

  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • تمدید ارائه اظهار نامه مالیاتی در لرستان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • شبه سوئیفت ایران از طریق ارز‌های ملی راه‌اندازی شد
  • استقبال ‌روس‌ها از کالاهای ایرانی