Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان باشگاه خلیج فارس ماهشهر از سازمان لیگ به دلیل تعیین ورزشگاه آبادان برای بازی ۲۰ فروردین ماه این تیم مقابل مس رفسنجان در جام حذفی گله مند است و این موضوع را خارج از مقررات فوتبال می داند.

محمدرضا شریفی مدیر رسانه تیم خلیج فارس ماهشهر در گفت و گو با ایبسنا، اظهارکرد: ظهر رو گذشته علی رغم تلاش فرماندار ماهشهر و نماینده شهر در مجلس شورای اسلامی و همچنین هیات فوتبال ماهشهر و اداره ورزش و جوانان شهرستان داشتند، توانستیم تاییدیه ورزشگاه را از ناظر بازی که از تهران به ماهشهر آمده بود برای بازی روز شنبه مقابل مس رفسنجان در جام حذفی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به هر حال ساعت ۱۳ روز گذشته به ما اعلام شد که ورزشگاه ماهشهر برای این بارزی مورد تایید است و شرایط برای بازی ۲۰ فروردین ماه مهیا است اما سه ساعت بعد نامه ای به باشگاه ارسال شد که ورزشگاه مورد تایید نیست و فاقد شرایط میزبانی است و از ما خواسته شده بود که ورزشگاه جایگزین را معرفی کنیم.

مدیر رسانه تیم خلیج فارس ماهشهر گفت: بعد از این نامه نیز نامه دیگری  به باشگاه رسبد که تاریخ نامه نشان می داد قبل از نامه ارسال شده و مربوط به عدم تایید ورزشگاه و تعیین ورزشگاه جایگزین است که در این نامه قید شده بود که ورزشگاه نفت آبادان را به عنوان ورزشگاه میزبان معرفی کنید و داستان عجیب این جا است که چرا قبل از این که نامه ای به ما داده شود که ورزشگاه میزبان را تعیین کنید چنین نامه ای را ارسال می کنند در حالی که حق باشگاه خلیج فارس ماهشهر است که ورزشگاه میزبانی اش را انتخاب کند.

وی با گله مندی از عملکرد سازمان لیگ در این موضوع، افزود: این نحوه عمل خارج از مقررات است و قانون می گوید باشگاه خلیج فارس ماهشهر باید ورزشگاه میزبان را تعیین کند و ورزشگاه مدنظر ما هم ورزشگاه شماره یک نفت امیدیه است. آیا چون ما در یک شهر محروم و تیم لیگ دویی هستیم و قرار است مقابل تیم متمول مس رفسنجان بازی کنیم، باید چنین تصمیمی را بگیرند و در واقع حق را به تیم مس رفسنجان بدهند؟

شریفی عنوان کرد: ما به گفته مدیرعامل باشگاه به هیچ عنوان در آبادان بازی نمی کنیم و این را هم سازمان لیگ اعلام کرده ایم. ورزشگاه پیشنهادی ما ورزشگاه شماره یک امیدیه است و در جایی غیر از ورزشگاه نیز مقابل مس رفسنجان بازی نمی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر جام حذفي فوتبال ايران خلیج فارس ماهشهر سازمان لیگ مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمودزاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با تاکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش آن در تربیت نسل‌های تمدن ساز اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی توانمند عاملی برای پیشرفت، تمدن سازی و جامعه سازی در کشور است و آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تأثیرگذار مهمترین نقش را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در شیوه نامه جدید مدارس غیردولتی به جایگاه و نقش معلمان مدارس غیردولتی توجه ویژه‌ای شده است، اضافه کرد: در این شیوه نامه جایگاه معلمان این مدارس احیا شده و وضعیت پرداختی حقوقی این افراد متفاوت خواهد بود. بی شک معلمان مدارس غیرانتفاعی که حقوق مناسب دریافت نمی‌کنند، نمی‌توانند انتظارات تعلیمی و تربیتی در حوزه تربیت دانش ِآموزان در تراز انقلاب را برآورده کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در بحث شهریه مدارس غیردولتی مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی خواهند بود و وضعیت و ساز و کار پرداخت شهریه به استان‌ها تفویض شده است. در این شیوه نامه افزایش شهریه مدارس پایین دستی و مدیریت شهریه مدارس بالادستی پیش بینی شده است.

محمودزاده با اظهار اینکه تقویت مدارس غیردولتی در حوزه پرورشی و تربیتی از دیگر اهداف شیوه نامه جدید است، گفت: فعالیت‌های پرورشی در سه محور برنامه‌های تمهیدی، ترویجی- تبلیغی و تعمیقی برنامه ریزی شده است.

کد خبر 6095982

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • امضای ۹ تفاهم نامه با حلقه‌های میانی و گروه‌های مردمی با هدف مردمی سازی سلامت
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون درباره هوادار خاطی/ ۱۰ سال محرومیت برای هوادار سپاهان
  • هوادار خاطی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)