Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@13:59:03 GMT

امروز ایران مقصد بسیاری از اتباع خارجی برای درمان است

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۰۶۵

امروز ایران مقصد بسیاری از اتباع خارجی برای درمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شورای اداری شهرستان فردیس که در سالن پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد، با اشاره به وجود دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما باید یادمان باشد که در چه شرایطی قرارگرفته ایم و وظایفمان چیست. از شروع انقلاب تا کنون دشمن سعی در ضربه زدن به انقلاب داشته و تمام دسیسه هایش شکست خورده  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از دفاع نقدس باید بدانیم که جنگ تمام نشده است و همچنان  ادامه دارد. در ظاهر سنگر و خاکریزی وجود ندارد اما در باطن دشمن وجود دارد و خیالی نیست.امروز مهنترین مسئله پاتک به دشمن و تجهیز خودمان است.

وی افزود: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و با توجه به شعار سال و تاکیدات رهبر، پاتک امروز ما تولید و تلاش بیشتر و حضور دانشمندان در صحنه تولید است و این موضوع و بصیرتی  است که باید به آن توجه کنیم.

وزیر بهداشت با اشاره به ظرفیت‌های جموعه مپنا، گفت: مجموعه مپنا یکی از افتخارات استان البرز  و کشور است و دستاوردهای این مجموعه نشان می‌دهد که دانشمندان ما چقدر پیشرفت داشته اند و در شرایط تحریم چه اقدامات موثر و تولیدات ارزشمندی به دست جوانان و دانشمندان صورت گرفته است. 

وی افزود: ما  به پیشرفت هایی که در حوزه سلامت در کشور انجام شده مفتخر هستیم . زمانی باید برای کوچکترین کار پزشکی به خارج از کشور می‌رفتیم درحالیکه امروز علاوه بر درمان مردم خودمان بسیاری از کشورها برای درمان به کشور ما می آیند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزیر بهداشت خبرگزاری فارس سفر استانی دولت سیزدهم البرز کرج سرانه درمانی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، با وجود عدم اخذ مجوز‌های لازم و عدم هماهنگی با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، ۱۰ واگن محموله صادراتی کشور افغانستان به ترکیه که لکوموتیو آن توسط مجموعه موسوم به کنسرسیوم جدا شد و در مرز شمتیغ رها شده بود، روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، توسط راه‌آهن ایران و با همراهی مرزبانی کشور به سمت مرز رازی در غرب کشور حمل شد.

همچنین راه آهن جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای حمل قطار دوم محموله تجاری پس از انجام تشریفات گمرکی و مرزبانی توسط صاحبان بار و شرکت فورواردر اعلام می‌کند.

در پی اطلاع رسانی‌های گذشته تاکید می‌شود که مجموعه موسوم به «کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان» بدون طی روال قانونی اعم از اخذ مجوز‌های مرزبانی و گمرک و همچنین عدم اخذ مجوز از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان متولی حمل‌ونقل ریلی کشور، اقدام به ارسال تعداد ۱۰ واگن با محموله تجاری به مرز شمتیغ و سپس رها کردن این واگن‌ها در شمتیغ کرد و کوشید با فشار‌های رسانه‌ای و توسل به برخی ادعا‌های بعضاً کذب، نسبت به عبور این بار از مسیر ریلی جمهوری اسلامی ایران اقدام کند.

در این راستا راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با وجود ناپختگی و بی صداقتی انجام شده از سوی کنسرسیوم، با لحاظ کردن مصالح ملی و با حُسن نیت، حمل بخش نخست محموله تجاری را روز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت (آغاز کرد و این محموله روز شنبه گذشته (۱۵ اردیبهشت) از تهران نیز عبور کرد و اکنون در مسیر مرز رازی واقع در شمال غرب کشور است. همچنین راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود به‌منظور حمل محموله تجاری بعدی را پس از کسب مجوز‌های لازم از سوی مراجع ذیربط از جمله مرزبانی و گمرک اعلام می‎‌کند.

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کند برقراری خط دائمی تبادلات تجاری ریلی افغانستان به ایران مستلزم انجام اصلاحات لازم بر روی خطوط ریلی افغانستان برای رسیدن به استاندارد‌های مورد نیاز و همچنین انجام روال اداری و تشریفات قانونی لازم شامل اخذ مجوز‌های مربوطه از مرزبانی، گمرک و راه‌آهن توسط فورواردر‌ها خواهد بود.

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در راستای سیاست دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ارتباط با همسایگان، ضمن تاکید مجدد بر تمایل خود برای گسترش هرچه بیشتر حمل ریلی محموله‌های تجاری افغانستان به صورت صادرات، واردات یا ترانزیت آمادگی خود به‌منظور کمک به بهسازی و بازسازی خطوط مربوطه و تسریع در برقراری مبادلات تجاری ریلی میان دو کشور ایران و افغانستان را اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسریع در جمع‌آوری و بازگشت اتباع خارجی غیرمجاز به کشور مبدأ
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • محموله تجاری ریلی افغانستان به مقصد ترکیه از ایستگاه راه‌آهن تهران عبور کرد
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • خبر مهم وزیر کشور درباره پذیرش اتباع جدید
  • آمریکا دیگر مقصد آرمانی محققان نیست/ تغییر الگوی مهاجرتی دانشمندان
  • وزیر کشور: بازگشت ۱.۵ میلیون اتباع خارجی به کشور‌های خود/ اتباع جدید نمی‌پذیریم
  • تسریع در جمع آوری اتباع غیرمجاز در خراسان جنوبی
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ورود انبوه اتباع غیرمجاز افغانستانی به ایران تبعاتی برای سایر اتباع مجاز دارد