Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد اصلانی تاکید کرد: حرکات ذلیلانه دشمنان خللی بر عزم ، اراده و نیت مجاهدانه‌ی برادران شیعه و سنی وارد نمی‌کند.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا( احزاب آیه 23)

بار دیگر دست خبیث استکبار جهانی از آستین ایادی پلیدش بیرون آمد و یک مزدور دیگری از گروهک تکفیری با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه بین برادران شیعه و سنی، دست به اقدامی مذبوحانه زد و ساحت مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (علیه آلاف و تحیه و الثناء) را با حرکت پلیدانه‌ی خود مورد هتک حرمت قرار داد و در این ماه ضیافت الهی ، سه تن از روحانیون مجاهد و جهادگر در حاشیه شهر مشهد با زبان روزه مورد تعرض قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً دشمنان اسلام و اهل‌بیت (علیهم‌السلام) بدانند این‌گونه حرکات ذلیلانه نه‌تنها خللی بر عزم، اراده و نیت مجاهدانه‌ برادران شیعه و سنی وارد نمی‌کند بلکه به حرمت خون‌های بی‌گناه ریخته‌شده، شجره طیبه وحدت بین مسلمانان تقویت خواهد شد و هیچ‌گاه این اقدامات پست و سخیف نخواهد توانست غباری بر پیکره جهان اسلام و مسلمین وارد کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز با قدرت و صلابت همچون گذشته با دشمنان دین مبین اسلام و خاندان مطهر اهل‌بیت (علیهم‌السلام) مبارزه کرده و مایه عزت و آبروی جهان اسلام خواهد بود.

اینجانب شهادت مظلومانه جانباز سرافراز اسلام، روحانی مخلص و جهادگر جناب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد اصلانی را به محضر حضرت بقیةالله‌الاعظم (ارواحنا له الفداء) نایب برحقش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، خانواده معظم شهید ،همراهان، دوستان و حوزه علمیه خراسان‌رضوی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ذات اقدس ربوی برای آن روحانی شهید طلب مغفرت و علو درجات و برای دو عزیز دیگر مجروح این حادثه دل‌خراش صحت و سلامتی عاجل مسئلت می‌نمایم .

عبدالله حاجی صادقی

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی/فارس

انتهای پیام/

منبع: فردا

کلیدواژه: حاجی صادقی برادران شیعه و سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، رئیس هیئت شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد: مقاومت اسلامی لبنان از تهدید‌های دشمنان هراسی ندارد و تهدید‌های دشمن نمی‌تواند نیرو‌های مقاومت را از حمایت مردم فلسطین باز دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

شیخ «محمد یزبک» در نشست فکری که حوزه «الامام المنتظر» در بعلبک به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار کرد، گفت: استقامت و پایداری مردم فلسطین و مقاومت آنها پس از گذشت بیش از ۷ ماه جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه نشان دهنده این است که به رغم کشتار و ویرانی توسط این رژیم، پیروزی در راه است.

او تصریح کرد:گسترش جنگ به نفع رژیم صهیونیستی نیست و جنگ در غزه باید متوقف شود.

 

دیگر خبرها

  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است
  • ایران با اراده مصمم، فناوری هسته‌ای را گسترش خواهد داد
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه