Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:02:53 GMT

۶۷۰۰ اردبیلی در طرح اشتغال پایدار روستایی صاحب شغل شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۷۳۴۱۵۶

۶۷۰۰ اردبیلی در طرح اشتغال پایدار روستایی صاحب شغل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات طرح اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به ۳۷۰۰ طرح اقتصادی استان اردبیل، ۶۷۰۰ نفر در استان اردبیل صاحب شغل شدند.

وی افزود: این طرح یکی از برنامه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت بهبود اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از مناطق روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل تاکنون ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به‌صورت طرح ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش در شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

امکان مشاهده اسامی دریافت‌کنندگان تسهیلات فراهم است

رحیم‌زاده بیان کرد: اعطای تسهیلات با توجه به رسته فعالیت‌های بومی استان اردبیل و با ارزیابی اهلیت سرمایه‌گذاران و متقاضیان تسهیلات انجام شده و نظارت ۳ مرحله‌ای نیز هم‌زمان با اعطای تسهیلات انجام می‌شود.

وی از انتشار اسامی دریافت‌کنندگان تسهیلات یارانه‌دار اشتغال پایدار روستایی و عشایری و دریافت‌کنندگان وام مشاغل خانگی استان اردبیل در سامانه شفافیت خبر داد و گفت: کلیه اطلاعات دریافت‌کنندگان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی، تسهیلات حمایت از کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده از کرونا و نیز تسهیلات مشاغل خانگی بالای ۵۰ میلیون ریال در سامانه shafaf.mcls.gov.ir قابل رویت است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بهروز رحیم زاده اشتغال اشتغال روستایی اشتغال عشایری تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اشتغال پایدار روستایی روستایی و عشایری دریافت کنندگان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند


آقای حامد محقق در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این کتابخانه‌ها را ما به عنوان « برنده‌های کتاب » می‌شناسیم. چرا که هم کتاب را به مناطق مختلف می‌برد و هم با ورود کتاب به این مناطق یک « برندگی » ایجاد می‌کنند.
وی گفت:بنابر قانون برای دستگاه‌های مختلف الزاماتی دیده شده که کتاب و کتابخوانی را در مناطق عشایری و روستایی با استفاده از کتابخانه‌های سیار رقم بزنند.
معاون شعر و ادبیات خانه کتاب گفت: این کتابخانه‌ها بهترین راه است برای این که ما در مناطق روستایی و عشایری کتابخانه‌هایی را ببینیم.
وی افزود: بردن کتاب با دوچرخه در کشور‌های اروپایی متداول است و تبلیغات زیادی برای آن می‌شود در حالی که ما هم همین کار را انجام می‌دهیم، اما کمتر درباره آن اطلاع رسانی کرده ایم.
یکی از معاونت‌های مرتبط با امر توسعه کتاب در نهاد کتابخانه‌ها یک سال قبل  طراحی کتابخانه‌های عشایری را شروع کرد و در دستور کار قرار داد.
جدیدترین کتابخانه عشایری ۲۸ آذر ماه ۱۴۰۲ در خوزستان افتتاح شد.
این کتابخانه با عنوان رویش در بزرگترین سایت عشایری کشور در منطقه فتح المبین شوش با استقرار چادر در میان چادر‌های عشایر و مدارس چادری و کانکسی آنان گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است