Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ شعرخوانی حاج مهدی رسولی در ارتباط با حادثه تلخ تروریستی حرم امام رضا (ع) و شهادت دو تن از طلبه‌ها از منظرتان می‌گذرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، 16 فروردین ماه امسال همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان 3 طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر امام رضا (ع) در یک حادثه تروریستی توسط یک فرد با ضربات چاقو مجروح شدند و متأسفانه دو تن از این طلبه‌ها به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا حاج مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) در هیئت ثارالله زنجان در جوار گلزار شهدای پایین زنجان به مناسبت این حادثه تلخ تروریستی اشعاری را در وصف شهدای این حادثه سرود که از منظرتان می‌گذرد.

 

 

گزارش کامل تسنیم از سوءقصد به جان 3 طلبه در ‌حرم مطهر رضوی/ شهادت یک طلبه ‌جهادی/ بازداشت 5 متهم مرتبط با حادثه + فیلم مجاهدی که به دنبال بازکردن گره‌های کور حاشیه شهر مشهد مقدس بود + فیلم مراسم وداع با پیکر شهید حجت‌الاسلام اصلانی در حرم رضوی برگزار شد

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حملات تروریستی امام رضا ع حرم امام رضا ع ماه مبارک رمضان مهدی رسولی حملات تروریستی امام رضا ع حرم امام رضا ع ماه مبارک رمضان مهدی رسولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:در ساعت ۱۷:۲۰ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر برخورد خودرو پژو پارس و پراید در کیلومتر ۶۰ آزاد راه قزوین -  زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه ۵ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر و ۳ مصدوم توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)