Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- به مناسبت تکریم و معارفه روسای پیشین وجدید سازمان مدیریت وبرنامه‌ریزی استان مازندران .
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان ساری به نقل ازعشرت کراری خبرنگارفعال رسانه دراستان : مدیری که بتواند چهارسال دریکی ازپست‌های کلیدی استانی چون مازندران دوام بیاورد، بی‌شک به اعتبارِاقتدارش تکیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          
مفید غلامی راد ازاردیبهشت 97 مجهز به ابزارفتح قله‌ای صعب‌العبور به مازندران آمد؛ سازمانی که با عدد ورقم، با بودجه واعتبارطرف است.
پیشینه‌ی مدیریتی خوب او درترازملی واحاطه بردانش بودجه‌ریزی ومحاسبات اعتبارات، فاکتورهایی بودند که مدیر برنامه‌‌ محورسازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از آن برخوردار بود.    
غلامی‌راد فراترازتامین اعتباراز بودجه استانی عمل کرد، پس مسیرحرکت مدیران دستگاه‌های اجرایی استان را به سمتی سوق داد تا برای جذب اعتبارات ملی به تکاپو بیفتند؛ درواقع درکنارتعامل با دستگاه‌ها برای تامین اعتبار، فشاربرمدیران استان درراه جذب اعتبارات ملی را بیشتر کرد.           
مازندران ازاعتبارات ملی به اندازه افتخاراتی که ورزشکارانش برای کشورعزیزمان کسب می‌کنند، سهم برده است؟
این جمله‌ای بود که غلامی راد درمصاحبه با خبرنگارایرنا درارتباط با استادیوم شهید وطنی قائمشهرگفت؛ پروژه‌ای که با درک حساسیت‌های آن، برایش اولویت اساسی قائل شد.        
بیان صریح او درباره ضعف مدیران مازندران برای جذب اعتبارات ملی درمسیرتوسعه استان، برآمده ازجسارت اودر مدیریت واتکا به مقررات و ضوابط محسوب می‌شود.   
به همین دلیل وقتی موضوعی مانند مطالبه‌ بودجه برای بهسازی ورزشگاه وطنی پیش آمد، غلامی ‌راد به جای موج‌ سواری، صراحتا اعلام کرد که این پروژه‌ها طبق مقررات باید با اعتبارات ملی اجرا شوند، نه صرفا اعتبارات ورزش استان. او با تلنگر به نمایندگان و مدیران استان، خواستارجذب بودجه‌ ملی برای تکمیل این ورزشگاه شد، همین ورزشگاه وطنی که اینک به سرعت، درحال تکمیل و تجهیز است.    
پرواضح است که رئیس جدید این سازمان کارسختی درپیش دارد چرا که مدیرپیش ازاو، برنامه‌ محور، به شدت آگاه و مسلط به قوانین و مقررات بود و با درنظرگرفتن همه موانع، صحیح رفتارکرد.           
اینها مزیت‌های مدیریتی کسی بود که حالا مدیر بعدی حتما باید دستکم چند گام از وی جلوترباشد تا کاری ازپیش ببرد در غیراین‌صورت هرچه غلامی‌ راد رشته کرد، پنبه خواهد شد.           
عشرت کراری   خبرنگارفعال رسانه ای دراستان18 فروردین 401

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درپیش دارد اعتبارات ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم

دریافت 258 MB

کد خبر 6095288

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در روستای «خواجه گیر»
  • آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم
  • ترویج فرهنگ ایثار وشهادت بهترین ضربه به دشمن است
  • جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی لرستان
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • تاکید آیت الله لائینی بر گره‌گشایی از زندگی کارگران
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی