Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاد حوزه علمیه گفت: نسل جوان باید فرصت را مغتنم بشمارند و شبانه روز مطالعه و در زمینه کسب علم اهتمام داشته باشند، امام صادق(ع) فرمودند دوست ندارم جوانی از شما را ببینم مگر اینکه عالم باشد و یا در حال درس خواندن باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی در ویژه برنامه دست‌های خالی که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار داشت: این نکته باید مورد توجه ما باشد که عمرمان را در چه راهی صرف کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد حوزه علمیه با اشاره به اهمیت تداوم سیره معصومین(ع) افزود: محبت اهل بیت(ع) سبب موفقیت می شود و این محبت را خدا در دل‌های ما شیعیان قرار داده است.

وی بیان کرد: خدا از رحمت سوال نمی کند ولی در برابر نعمت از ما سوال می کند که نعمت ولایت را در دل ما قرار داده و چگونه از آن‌بهره بردیم.

مومنی گفت: خداوند از ما سوال می کند اینکه عمرمان را در چه راهی گذراندیم و مال مان را در چه راهی صرف کردیم و جوانی مان را در چه مسیری گذراندیم.

حجت الاسلام مومنی: مواسات و کمک مؤمنانه با تاسی از سیره اهل‌بیت(ع) مورد تأکید جامعه باشدحجت الاسلام مومنی: بخشش به خاطر رضای الهی فضای جامعه را پر از مهر و محبت می‌کند

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: با یکی از اساتیدمان در خیابان عبور کرده و در محضر علامه حسن زاده قرار گرفتیم که سه نکته مهم و اساسی بیان کرد؛ هیچ گاه فراموش نمی‌کنم و اگر به گذشته برگردم در مسیر طلبگی و کسب علم اهتمام خواهم داشت.

وی گفت: 28 سال است که مشغول تدریس هستم، جوانان عزیز اگر در دانشگاه هستید در هیئت‌های علمی دانشگاه مشغول شوید و طلاب جوان به کمتر از اجتهاد قانع نشوند و در کسب فراگیری علم تلاش و کوشش داشته باشند.

مومنی با بیان اینکه علم آموزی در دوران جوانی‌ همچون نقش بر سنگ است که ماندگار می‌شود، تصریح کرد: رسول خدا نسبت به فراگیری علم در دوران جوانی تاکید داشتند و فرمودند اگر کسی در دوران جوانی علم بیاموزد بسیار باارزش است.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: نسل جوان باید فرصت را مغتنم بشمارند و شبانه روز مطالعه و در زمینه کسب علم اهتمام داشته باشند، امام صادق(ع) فرمودند دوست ندارم جوانی از شما را ببینم مگر اینکه عالم باشد و یا در حال درس خواندن باشد.

انتهای پیام/452/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داشته باشند حوزه علمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، شهردار بندرعباس، اعضای شورای شهر، معاون درمان دانشگاه و جمعی دیگر از مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

باتوجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت، شهرداری بندرعباس اقدام به احداث پارک «دادا و کاکا» در بندرعباس می‌کند.

این پارک در چهارراه پگاه و در زمینی به مساحت ۱۳هزار و ۵۰۵ متر مربع احداث می‌شود.

«داد و کاکا»؛ نماد فرهنگی فرزندآوری و جوانی جمعیت هرمزگان، با هدف تأثیرگذاری بر مخاطبان کودک و نوجوان و مطالبه آن‌ها از پدر و مادر برای داشتن دادا (خواهر) و کاکا (برادر)، مقابله با آسیب‌های «تک فرزندی» و فرهنگسازی و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری طراحی و ساخته شدند.

ایده و اجرای این کار ارزشمند به همت کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (مدیریت روابط عمومی دانشگاه) انجام شده است.

لازم به ذکر است در مراسم رونمایی از این عروسک‌ها، شهردار بندرعباس قول احداث پارکی به این عنوان را داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • رفع موانع ازدواج و فرزندآوری مقدمه جوان سازی و ازدیاد جمعیت
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود