Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید حامد عاملی در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان اصلاندوز که با حضور مدیران استان و این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در کنار پرورش ماهی در این شهرستان ، توجه به توسعه گردشگری آب نیز می تواند در رونق گردشگری منطقه تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به پروژه‌های مشخص شده در برنامه پیشرفت شهرستان، تکمیل نواقصات مجتمع آبرسانی عمران آباد، تامین زیرساخت‌های ناحیه صنعتی اصلاندوز و اجرای ساختمان‌های اداری این شهرستان را از دیگر اولویت‌ها عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل با تاکید بر توسعه دامپروری به شیوه علمی و نوین در اصلاندوز خواستار مطالعه و ارائه طرح اولیه برای ایجاد بستر دامپروری صنعتی در این شهرستان شد.

عاملی به ظرفیت‌های گردشگری اصلاندوز از جمله تپه نادری و مجموعه آهوی مغان اشاره کرد و بر ایجاد بسترهای لازم و راه‌های دسترسی برای رونق گردشگری در این مناطق تاکید کرد.

استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت پروژه‌های زیرساختی و ضروری شهرستان‌ها، خواستار توجه فرمانداران در جلسات شورای برنامه‌ریزی شهرستان در تخصیص اعتبار به پروژه‌های تعیین شده در برنامه پیشرفت شد.

اولویت‌های اقتصادی نمین در سال ۱۴۰۱/ بیش از ۱۴ طرح نیمه تمام راه‌اندازی می‌شود

عاملی همچنین در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان نمین، با تاکید بر لزوم تقویت گردشگری و تکمیل واحدهای صنعتی در نمین گفت: تلاش برای تامین آب برای صنعت و گلخانه‌ها در اسرع وقت ، تکمیل و راه اندازی بیش از ۱۴ طرح نیمه تمام صنعتی ، توسعه اقامتگاه‌های بوم گردی و گردشگری ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در اولویت اقدامات سالجاری برای این شهرستان است.

وی افزود: اجرای سد عنبران ، تقاطع غیرهمسطح نمین، راه گردشگری نمین - فندقلو و تسریع در تونل کنارگذر حیران از دیگر پروژه‌های لحاظ شده در برنامه پیشرفت نمین است.

استاندار اردبیل با اشاره به قابلیت‌های کشاورزی در نمین توسعه گشت گیاهان دارویی ، ارتقای دانش فنی بهره برداران کشاورزی و امکان‌سنجی و کشت باغات میوه‌های دارای ارزش صادراتی را از جمله برنامه‌های این شهرستان در حوزه کشاورزی عنوان کرد.

عاملی هماهنگی بین مسوولان شهرستانی و مدیران دستگاههای اجرایی را برای احصا پروژه‌های ضروری و تسریع در اجرای آن ضروری دانست.

وی افزود: چنانچه تکمیل پروژه هایی برای رفع نیاز مردم ضروری باشد ، برای جذب اعتبارات ملی نیز اقدام و پیگیری‌های لازم صورت می گیرد.

برچسب‌ها نمین سید حامد عاملی استان اردبیل اردبیل اصلاندوز استانداری اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمین سید حامد عاملی استان اردبیل نمین سید حامد عاملی استان اردبیل اردبیل اصلاندوز استانداری اردبیل استاندار اردبیل برنامه پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه راهبری طرح های سرمایه گذاری استان به رياست محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه  کشاورزی و گردشگری استان بررسی و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روانسازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری را صادر کرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین در این جلسه با اشاره به ظرفیت های منحصر بفرد استان در حوزه گردشگری، وجود 1809 اثر ثبت شده ملی، 5 اثر ثبت جهانی و 53 منطقه نمونه گردشگری، طبیعت بکر و زیبا، آب و هوای مناسب و موقیعت جغرافیایی ویژه، گفت: این ظرفیت ها و پتانسیل ها، آذربایجان غربی را به یکی از مناطق ویژه گردشگری و تاریخی منطقه تبدیل کرده است.

محمدصادق معتمدیان ظرفیت های کشاورزی استان را نیز یادآور شده و اظهار داشت: زمینه های مختلف سرمایه گذاری از جمله تغییر الگوی کشت و احداث باغات با درختان کم آب بر و با ارزش افزوده بالا و همچنین ظرفیت سرمایه گذاری در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی، می تواند فرصت های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران در استان را فراهم کند.

وی در ادامه از اهتمام جدی مدیران استان برای جذب سرمایه گذار و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری در استان خبر داده و افزود: تلاش می شود ضمن معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران، روند سرمایه گذاری در استان روانسازی و امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران در کمترین زمان تامین شود.

این سرمایه گذار ملی قصد دارد در حوزه کشاورزی و گردشگری آذربایجان‌غربی فعالیت کند و در حال حاضر این شرکت، باغ ۳ هزار هکتاری گردو و پسته را در ماکو احداث کرده که در نوع خود در خاورمیانه بی نظیر است.

 

دیگر خبرها

  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گرمه انجام شده است