Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آرای انضباطی دربی تز سوی کمیته انضباطی منتشر شد و مطابق حکم کمیته انضباطی یحیی گل‌محمدی 4 جلسه قطعی و دو جلسه تعلیقی محروم شده است.
به گزارش آریا، آرای انضباطی دربی منتشر شد. محرومیت سرمربی پرسپولیس در حالی شش جلسه اعلام شده که دو جلسه از آن تعلیقی است. بر اساس اعلام کمیته انضباطی در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور که 26 اسفند 1400 برگزار شد، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی و شش جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات لیگ برتر که دو جلسه آن به مدت یک سال تعلیقی است، محکوم شد که این رای قابل تجدیدنظرخواهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سوء رفتار تیمی ناشی از 6 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و چهل میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
در دیگر بخش آرای مربوط به این بازی بهزاد غلامپور مربی تیم استقلال به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن مقابل به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در لیگ برتر و پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد. باشگاه استقلال نیز به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا مطابق با ماده 50 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال محکوم شد. همچنین کلیه آرای مرتبط با این مسابقه به جز محرومیت سرمربی باشگاه پرسپولیس قطعی است.
یحیی گل‌محمدی پس از شرکت در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات دربی 98، اظهار داشت: من که نباید صحبت کنم. صحبت‌های‌مان را در جلسه مطرح کردیم. رها کنید، چون صحبتی ندارم و در آینده حرف می‌زنم.
به این‌ترتیب یحیی گل‌محمدی می‌تواند در بازی جام حذفی تیمش را هدایت کند و مشکلی از این بابت نخواهد داشت اما در صورتی‌که کمیته استیناف، حکم را نشکند، گل‌محمدی به‌ترتیب بازی مقابل پیکان، ذوب آهن، سپاهان و تراکتور را از دست می‌دهد.
بر اساس اعلام كمیته انضباطى در بازی دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان از سری مسابقات هفته بیست و یكم برتر فوتبال کشور که پانزدهم اسفند 1400 برگزار شد، فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت پانصد میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یك سال از مسابقات لیگ برتر محکوم شد. ضمن اینکه فرزاد مجیدی مربی و رضا آذری بازیکن این تیم نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی به پرداخت سیصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
علیرضا رضایی دیگر بازیکن استقلال به دلیل رفتار تهاجمی نسبت به نیمکت تیم حریف به پرداخت سیصد میلیون ریال و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یك سال از مسابقات لیگ برتر محکوم شد. همچنین باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سو رفتار تیمی ناشی از 7 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
در ادامه آرای مربوط به این دیدار، امین قاسمی نژاد بازیکن تیم گل گهر به دلیل بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه (داور) ضمن پرداخت سیصد میلیون ریال به یک جلسه محرومیت از بازی های لیگ محکوم شد. حیدر افسری سرپرست تیم گل گهر به خاطر رفتار غیر ورزشی به پرداخت سیصد میلیون ریال محکوم شد و باشگاه گل گهر سیرجان به دلیل مسئولیت تضامنی در قبال رفتار اعضا و همینطور سو رفتار تیمی ناشی از 7 اخطار به ترتیب مطابق با ماده 50 و 58 مقررات انضباطی به پرداخت دویست میلیون ریال و دویست و هشتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گل محمدی دربی فرهاد مجیدی گل گهر میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد یک جلسه محرومیت استقلال به دلیل مطابق با ماده 50 کمیته انضباطی میلیون ریال یحیی گل محمدی لیگ برتر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

tags # فرهاد مجیدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • مهدی دادرس: استقلال نمی تواند به محرومیت حسینی اعتراض کند!
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • (عکس) جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات
  • تصویر تازه از پسر فرهاد مجیدی کنار پدر؛ چقدر بزرگ شدی!
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از فرهاد مجیدی و پسرش در امارات