Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجملیان گفت: کارگروه توسعه مدیریت یکی از کارگروه‌هایی است که مصوب هیئت وزیران است و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به تشکیل این کارگروه هستند.

او گفت: این کارگروه شامل کمیته‌های مختلفی در  زیرشاخه خود است و ظاهراً شهرداری یزد تا دو سال پیش این کارگروه را به طور جدی تشکیل نداده بود.

به گفته نماینده شورای اسلامی شهر یزد در کمیته اصلاح و بهبود روش‌های مالی شهرداری یزد با توجه به اینکه کمیته‌های این کارگروه پیگیری امور اجرایی را بر عهده دارند، در جلساتی مقرر شد که برنامه چهارساله کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش‌ها بر اساس تفکیک موضوعی به کمیته‌های مختلف کارگروه توسعه مدیریت شهرداری واگذار و هر کمیته متولی اجرای فعالیت‌های مرتبط با موضوع خود و گزارش آن به کمیسیون شورا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجملیان گفت: در حال حاضر برخی کارگروه‌های دیگر نیز در مجموعه شهرداری فعالیت دارند که موضوع و فعالیت آن‌ها قابل ادغام در کارگروه توسعه مدیریت است؛ لذا با هدف نظم بخشی بیشتر به امور و جلوگیری از موازی کاری در مجموعه شهرداری، ادغام تدریجی آن‌ها در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری یزد روش های مالی شهر هوشمند کارگروه توسعه مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۷۳۴۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت:با تصمیم این کارگروه و به علت تداوم آلودگی هوا  فعالیت مدارس و دانشگاه‌های نوبت صبح فردا سه شنبه ١١ اردیبهشت شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: براین اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • ۱۰۴۰ دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • ۱۰۴۰ نوجوان دهه هشتادی پای کار محلات رفسنجان
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود